Avatar billede orio Nybegynder
10. december 2004 - 08:58 Der er 4 kommentarer

Automatisk Partitionering under Unattended Installation.

Hvordan kan man lave således at der automatisk bliver oprettet partitioneringer inden, selve installationen af Win XP? Har forsøgt med Diskpart, fungerede dog ikke under dos. Alle ideer
og forslag er meget velkomne.

/Orio
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2004 - 21:54 #1
Hvad mener du med automatisk ? du er vel nød til at angive størrelsenj på partionerne og så kan du jo bare bruge en diskette og køre FDISK
Avatar billede janpo Nybegynder
11. december 2004 - 11:42 #2
Jeg mener at kunne huske, at det er muligt at specificere i winnt.sif, men kan ikke lige finde syntaks for winnt.sif til XP.
Men hvis det er sådan, så må det også være muligt at lave i en unattend.txt på din RIS server.
Avatar billede janpo Nybegynder
11. december 2004 - 11:45 #3
Jeg glemte det vigtigste, Windows-bashing.
Deployment "sutter r*v" på Windows.
Avatar billede gratis Nybegynder
11. december 2004 - 11:50 #4
hvis du ikke allerede "been there done that" så kig rundt her http://unattended.msfn.org/xp/winnt_sif.htm