Avatar billede dard Nybegynder
15. marts 2001 - 12:30 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

hjælp til counter strike on-line.....

jeg har altid kunne spille over nettet i cs... Så her igår installerede jeg cs 1.1 Nu kan den ikke \"autenticate with won servers\" ude i consollen. så begynder den at downloade med WON men så siger denat der ikke er noget at downloade. jeg har prøvet at installere 1.0 igen...det virkede heller ikke! hvad gør jeg?
Avatar billede cvsac Nybegynder
15. marts 2001 - 12:31 #1
slet hele CS og installer det hele igen ... det virkede for mig
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
15. marts 2001 - 12:32 #2
1,1 suxz!
Avatar billede dna Nybegynder
15. marts 2001 - 12:33 #3
Det kan være pga af WON netop har opgraderet deres system, sådan at man nu kun kan spille 1 på hver cd-key, hvor i mod man tidligere kunne spille 3 forskellige pr. cd-key. Der er store problemer rundt om i CS-landet... Det kan også være pga. du mangler den nyeste opdatering til selv halflife... læs og download mere her:

http://games.jubii.dk/cs

dna
Avatar billede jemt Nybegynder
15. marts 2001 - 12:33 #4
Hm, det kunne lyde som om, at din windows har huske nogle af de informationer, som din installation af version 1.1 har tilføjet. Det er vigtigt, at du sletter ALLE filer fra installationen!! Og måske også noget inde fra registreringsDatabasen (Ved faktisk ikke, om den ligger noget derind) Og for en sikkerhedsskyld, så installer den gamle version i en anden mappe. Det kan også hjælpe.
Jeg håber du kan bruge det til noget ;O)

Kan du hygge dig ;o)