Avatar billede andreasboge Nybegynder
09. december 2004 - 23:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Call of Duty liga

Godaw jeg er sammen med en kammerat ved at lave en dansk Call of duty liga. For nærmere info om ligaens udformning: http://callofduty.dk/forum/viewtopic.php?t=965
Vi kunne dog godt bruge lidt hjælp til at lave et sådant system i PHP. Og hvis der var nogen der ville hjælpe ville det være mega fedt, eller vidste hvor man kunne evt. få en skabelon til et sådant system.

Har ikke personligt forstand på det, men jeg er maileren i "firmaet" så jeg poster.
Avatar billede baitianlong Nybegynder
10. december 2004 - 00:44 #1
Hvad er det du vil have hjælp til? Hvad skal systemet kunne?
Avatar billede andreasboge Nybegynder
10. december 2004 - 18:54 #2
nogen lunde det samme som den her liga: http://www.codleague.jolt.co.uk/

1. Spiller registration: Cod navn, real navn, Email, MSN, ICQ og COD Guid
2. Klan registration
3. Så registrerede spillere kan joine allerede tilmeldte klaner
4. Et system hvor liga tabelen reguleres efter resultater der bliver indrapporteret. et system hvor et hold kan smække et resultat ind og det andet hold kan acceptere.
- Plus mange elementer som ses på den hjemmeside

Hvis du har mod på at hjælpe ville det være ekstremt dejligt
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
12. december 2004 - 20:10 #3
Så hvad får vi for det???
Avatar billede baitianlong Nybegynder
12. december 2004 - 20:24 #4
Jeg synes du skal tage tingene som det kommer, en ad gangen. Prøve dig frem, og stille spørgamål i PHP kategorien, når det kniber. Så skal folk (bl.a. mig) nok hjælpe. Men bare at sige "stik mig et komplet system" er lidt for meget.
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
13. december 2004 - 06:36 #5
Det ville da ellers have været en stor ære bare at få LOV til at lave det ;)
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
14. december 2004 - 19:54 #6
Så var han fornærmet.....
Avatar billede andreasboge Nybegynder
16. december 2004 - 10:08 #7
Ok det var bare om der var nogle der kendte en sted hvor man kunne finde en skabelon til at starte på, men ok vi forsøger os frem og så kommer jeg til jer når det kniber ;-)