Avatar billede 20 Nybegynder
09. december 2004 - 22:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Komme igang med arbejde.

Hejsa, da jeg har fundet ud af at når man starter sit eget firma, så er der faktisk ikke et øje, som søger en genvej vedr. en fejl i php.

Derfor vil jeg spørge, hvad arbejder man med i, når men skal lære at være "Datamatiker".

Er det delphi, c++, java, noget helt andet? :-o

Jeg vil også gerne vide <HVILKEN> fag i skolen, man skal bruge for at komme på gynmaset og videre til datamatiker.

Håber nogle vil hjælpe!
Avatar billede hojben Novice
09. december 2004 - 22:13 #1
http://www.brock.dk/index.action?menuId=113
Niels Brock ved alt om det ;)
Avatar billede 20 Nybegynder
12. december 2004 - 03:06 #2
Hm, ingen andre
Avatar billede hojben Novice
12. december 2004 - 03:19 #3
sådan er det desværre i fri debat.. men svaret på dit spørgsmål står da på det link?