Avatar billede superraider Nybegynder
09. december 2004 - 21:04 Der er 19 kommentarer og
3 løsninger

WoW banner.

Hey

Vi skal snart til at spille noget WOW, world of warcraft. Dertil skal vi have lavet et banner til en clansite. Der er 200 point for et godt et, go for it.

Der er ikke mange krav. Clanen hedder The Minion's of Skinfaxe, hvilket skal stå i banneret et sted. Forkortet TMS.
Vi ønsker at det primære er at banneret er mørkt, med nogle farver som falder godt ind på en mørk hjemmeside, her er guld altid god, men stemningen er lidt lige som på www.wowi.dk (her får de så lidt gratis reklame)
Vi ønsker ikke at Clannavnet står med stort, helere at TMS gør det med nogle tegn/symboler fra den nordiske mytologi, http://www.natsunivers.dk/rune.php

Banneret skal have målene, h:150 til 170 pixel, b: 400-600  alt efter hvad man synes.

Opgaven er meget fridt, og der vil gives 10 point til seiøse bud, hvor der så går 200 til det accepterede billede.

PS, hvis det laves i adobe photoshop, så accepteres det lettere, da vi selv kan ændre de sidste detaljer, så husk at lave det flere lag så det er lettere at ændre i.

Spørg hellere en gang for meget, hvis der er noget i vil vide, for at ramme vores ønsker bedre-
Avatar billede superraider Nybegynder
09. december 2004 - 21:09 #1
der må også gerne impliceres et form for baggrundsbilled, der har relation til wow- man kan evt. hente fan site kittet på deres side, https://en.wow-europe.com/links/fansites.shtml der er mange billeder og gode ting.
Avatar billede mborchert Nybegynder
09. december 2004 - 21:22 #2
Hvilken side spiller i på alliance eller horde eller har et guild til hver sider?
Avatar billede superraider Nybegynder
09. december 2004 - 21:25 #3
Vi har ikke dryftet det færdig endnu, men primær Horde
Avatar billede superraider Nybegynder
09. december 2004 - 21:26 #4
men generelt, blvier stemningen på siden dyster, mest over i horde's voldgade
Avatar billede mborchert Nybegynder
09. december 2004 - 21:35 #5
Er det forresten dig jeg har henvist inde fra www.wowi.dk ? ( fordi derinde hedder jeg Cargonnas og jeg henviste nogle personer hertil ?
Avatar billede superraider Nybegynder
09. december 2004 - 21:44 #6
nej, det tror jeg ikke, jeg har kun kort været derinde, læst nyheder og sådan-.
Avatar billede mborchert Nybegynder
09. december 2004 - 21:49 #7
okay 8o) men jeg er godt igang med et forslag !
Avatar billede superraider Nybegynder
09. december 2004 - 22:02 #8
lyder godt
Avatar billede sonnic Juniormester
09. december 2004 - 22:41 #9
Dette er ikke et logo som du efterlyser, der kommer senere, men en evt. startside.
Der er plads til mere tekst, osv. men se lige om det er noget du kan bruge.

http://www.villysonnichsen.dk/warcraft.jpg

Villy
Avatar billede mborchert Nybegynder
09. december 2004 - 22:43 #10
http://tinypic.com/vgzgj
http://tinypic.com/vgzgw
Jeg har lavet 2 udgaver af det udlæg som jeg lige kunne finde på, de er gemt i Max. kvalitet fordi min save for web funktion i PS ikke virker så jeg tænkte du selv kunne teste dig lidt frem, men jeg håber at de kan hjælpe.
Avatar billede superraider Nybegynder
09. december 2004 - 22:50 #11
Det er tre meget flotte billeder, dog uden for katagori med den første sonnic, men bruges kan det godt.

Det med pointene det ordner vi lige senere, så jeg kan se alle muligheder, og alle der tiltager for deres point.

mborchert, de ser gode ud, du kan sende photoshop filerne til poul@s-web.dk
de ser faktisk meget gode ud, vil godt give 50point for dem sådan som det ser ud nu, så ser vi hvad der ellers kommer, om du skal have de resterende 150.

men tak for det gode arbejde
Avatar billede mborchert Nybegynder
09. december 2004 - 22:56 #12
det er bare iorden .... tak tak 8o).... mail på vej !
Avatar billede superraider Nybegynder
09. december 2004 - 23:15 #13
en lille ting, man kunne have fortalt, var at skinfaxe er den hest fra nordisk mytologi som rider dagen ind.

Derfor kunne det være najs hvis man kunne få det ind det på en måde.

Til MB, hvis du kan få en hest der står på bagben ind i landskabet, og så en lille smulle solopgang ind i det. svære krav, det ved jeg, men det vil sætte prikken over iet, og du får alle point
Avatar billede mborchert Nybegynder
10. december 2004 - 00:17 #14
Jeg har added en solpogang men jeg kunne ikke rigtig få en hest ind ( jeg kunne ikke rigtig for det til at se godt ud ) i de forsøg jeg lavede var hesten for lille en del af billedet og faktisk bare et irreterings-moment men jeg kan sende dig psd'en hvis du selv vil prøve
http://tinypic.com/vhqoy
Avatar billede bill20 Nybegynder
10. december 2004 - 07:45 #15
Avatar billede superraider Nybegynder
10. december 2004 - 17:53 #16
gælder alle, at i bare kan sende dem til poul@s-web.dk

Udemærket forsøg der bill, men synes ikke rigtig at hesten passer ind. Men ellers et meget godt forsøg, og det skal også lige blive taget med på mødet på mandag, hvor vi vælger det vi bedst kan lide.

michael, solopgangen er ikke meget tydelig, men synes det ser godt ud, men ikke kun mig der skal tage beslutningen, så på mandag deles pointene ud til det gode arbejde.
Avatar billede sonnic Juniormester
11. december 2004 - 03:18 #17
skinfaxe og en del nordisk mytologi er emnet i dette banner.

http://www.villysonnichsen.dk/solnedgang.jpg

Villy.
Avatar billede superraider Nybegynder
11. december 2004 - 19:21 #18
Det bliver bedre og bedre, vil lige opfordre alle der ikke har sent, til at sende forslag til poul@s-web.dk  så kan vi selv tilpasse dem til det vi gerne vil have, og i får stadig pointene.
Avatar billede bill20 Nybegynder
11. december 2004 - 20:25 #19
Det er jo ikke lige det der er ide'en med eksperten.dk  med at sende dem på mail.
ALLE FORSLAG SKAL SES HER.

*Bill
Avatar billede superraider Nybegynder
11. december 2004 - 23:03 #20
ja, men man kan jo stadig sende dem, så har vi muglighed for at ændre de ting vi ikke kan lide, og poste ændringen bag efter.

hvis der var et andet sted hvor man kunne få dem tilsendt pr mail, så skal jeg da nok benytte mig af det, men eksperten er dog stadig det fedeste sted, fordi der er så mange der ved så meget om alting. Så hvorfor ikke spørge her, så kan du bare lade være med at sende til os, men vi kan ikke bruge et jpg.billede. da vi ikke har mulighed for at ændre i det, som er en del af opgaven
Avatar billede sonnic Juniormester
11. december 2004 - 23:51 #21
Mail sendt...

Villy.
Avatar billede superraider Nybegynder
13. december 2004 - 15:35 #22
Pointene bliver fordelt således.

Sonnic får 70 og 130 til mbor...

nogen protester, hvis ikke deles de ud i aften