Avatar billede head-cracker Nybegynder
09. december 2004 - 18:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Låste WMA-filer

Jeg har rippet en CD til WMA-filer og payloadet nogle WMA-filer, men vil gerne kunne høre disse filer på min MP3-afspiller (Gammel afspiller som ikke accepterer wma-filer)
Men når jeg vil converte dem i powerconverter, CDex eller Cheetah Audio Converter skriver den noget lign. det her;
This may be an encrypted file, please check the file license

Hvad skal jeg gøre ved det? Er der ingen programmer der kan converte dem?
Ved godt at jeg kan rippe som MP3-filer, men det hjælper ikke med de filer som jeg har payloadet...

Det er vel lovligt at downloade filer som man i forvejen har betalt for, hvis man skal bruge dem som MP3-filer?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. december 2004 - 18:08 #1
En eller flere af disse bør kunne gøre det:
http://www.wma-mp3.com/
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2004 - 18:11 #2
Det er vel lovligt at downloade filer som man i forvejen har betalt for, hvis man skal bruge dem som MP3-filer? >> Nej, absolut ikke.

Men tror nu at majsmarken's link kan hjælpe :-)
Avatar billede head-cracker Nybegynder
09. december 2004 - 18:51 #3
Har prøvet samtlige af dem nu - uden held
Her skriver den fx. "File protected by Digital Rights Managment"
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2004 - 18:52 #4
head-cracker >> Så er det nok fordi de har været kopibeskyttet til at starte med
Avatar billede head-cracker Nybegynder
09. december 2004 - 18:53 #5
..og det kan man ikke gøre noget ved?
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2004 - 18:57 #6
Jo, men man må ikke....
Avatar billede head-cracker Nybegynder
06. marts 2005 - 16:57 #7
det er vist lukketid