Avatar billede cocioman Nybegynder
09. december 2004 - 16:22 Der er 1 løsning

Mass storage driver til Fashion cam 2.0mp

Hey jeg har et Fashioon cam 2.0mp.
Jeg har haft det til at kunne indlæse billeder, uden at jeg havde min driver på cd, men så fik jeg min pc formateret, problemet er nu at jeg ikke rigtig kan huske hvad det var for en driver og hvad den hed.
Jeg plejer at trykke på mass storage på mit camera og så stikke usb stikket i og det plejer at virke, men nu vil den have driver til det.
Er der nogle der kan hjælpe mig med det????
Avatar billede cocioman Nybegynder
01. september 2005 - 13:01 #1
sådan