Avatar billede sammy Nybegynder
15. marts 2001 - 11:16 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Compaq Keyboard

På mit compag kayboard har jeg en del ekstra taster til f.eks. at skrue op for lyden og checke e-mails etc. Jeg kan bare ikke finde drivers til det på nettet, lader til at det kun er supporteret med 95/98 drivers...

point til vedkommende der finder de rigtige drivers til Windows 2000

systemet er vist presario 4550 (tror jeg) men det skulle være underordnet.

Sammy
Avatar billede disky Nybegynder
15. marts 2001 - 11:19 #1
Avatar billede mkilic Nybegynder
15. marts 2001 - 11:22 #2
Prøv at gå ind på http://www.compaq.com/support/index.shtml her kan du finde masser af driver som supportere deres produkter.
Avatar billede tunoxw Nybegynder
15. marts 2001 - 11:38 #3
<tunoxw>
De har ikke lavet nogen driver til W2k,... kik selv-->
http://web14.compaq.com/falco/sp_list.asp?action=drivers&model_number=4550&cat=Desktop
</tunoxw>
Avatar billede disky Nybegynder
15. marts 2001 - 11:39 #4
gab, det var da lidt af en fallit erklæring fra Compaq :((
Avatar billede sammy Nybegynder
15. marts 2001 - 11:40 #5
hmm ME Drivers??.. Jeg prøver
Avatar billede disky Nybegynder
15. marts 2001 - 11:41 #6
eller NT drivere hvis de har det
Avatar billede sammy Nybegynder
15. marts 2001 - 11:46 #7
Keine NT Drivers =(
Avatar billede Jman Praktikant
15. marts 2001 - 12:38 #8
Jeg tror ikke du finder noget
Compaq har selv skrevet at de ikke understøtter win2k med drivere til presario
Avatar billede Jman Praktikant
15. marts 2001 - 12:38 #9
Scumpaq
;-)
Avatar billede disky Nybegynder
15. marts 2001 - 12:39 #10
sikke en flok amatører
Avatar billede advize Nybegynder
23. marts 2001 - 10:46 #11
Det har aldrig været standard fra hverken Compaq, IBM eller HP at Deres hjemmePC-produkter skulle understøtte \"Professionelle\" styresystemer som NT og 2000!
Men der er vel heller ikke noget i vejen for at bruge 98-driven under 2000 - eller hva\'??
Avatar billede advize Nybegynder
23. marts 2001 - 10:47 #12
Gå ind på Logitech\'s hjemmeside og download Deres keyboard SW - det kan jo være at det virker...!
Avatar billede sammy Nybegynder
23. marts 2001 - 11:49 #13
Logitech?? har ikke lige tænkt på det, men det kan jo være samme standarder... prøver

sammy
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2001 - 11:37 #14
Der findes ikke driver til windows 2000 til de compaq pc\'er som er født med windows 95/98 iflg. Compaq. Endvidere bliver de heller ikke lavet. Vi har haft det oppe med Compaq tidligere, og de vil desværre ikke lave dem. Så hvis der skal laves driver til windows 2000 til compaq\'s internettastatur, så må man selv igang, eller osgå finde en som kan det, men det koster.
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2001 - 11:38 #15
Pas på med forkerte driver til windows 2000. Har selv prøvet flere gange, at systemet låser og det ikke vil igang igen. Der var kun en ting, som virkede. Total geninstallation.