Avatar billede dragonnight Nybegynder
09. december 2004 - 10:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Messenger Plus forsvinder.

Hej.
Efter at have formateret min pc, skulle diverse programmer så ind igen.
Når jeg installerer messenger plus virker det helt som det skal, men efter at have genstartet pc`en så er messenger plus væk igen.
Hvad kan det være?

OS = XP m. SP2
Messenger v.6.2.0137

Alt er opdateret.
Derudover bruger jeg AntiVir og Sygate Firewall hvis det skulle have nogen betydning.
Den Messenger Plus jeg installere hedder 3.25.106
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. december 2004 - 11:16 #1
Jamen det var da smart >;-)) fordi:
http://www.eksperten.dk/spm/528544
Avatar billede dragonnight Nybegynder
13. december 2004 - 12:24 #2
lukket.

Løsning - format C:\
Avatar billede anettej Nybegynder
17. juli 2005 - 01:31 #3
Er der nogen der kan fortælle mig,hvor jeg skal gå hen og hente messenger plus.Jeg har været der idag men blev smidt af,og kan ikke huske hvodan jeg kom frem til det .på forhånd tak.
Avatar billede anettej Nybegynder
17. juli 2005 - 01:46 #4
Det er mig igen ,har selv fundet ud af mit problem.