Avatar billede jrisskov Nybegynder
09. december 2004 - 09:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Manglende tekst på faneblade

Hej Eksperter

Jeg har lavet en database med en formular hvori der er en række faneblade. Problemet er at når jeg printer en side af formularen ud kommer fanebladene ikke med på udskriften!

Nogen der har en løsning på det problem? På forhånd tak.

Jesper
Avatar billede jrisskov Nybegynder
09. december 2004 - 10:02 #1
Det er forresten kun "fanebladshovederne" (med teksten der beskriver fanebladet) der ikke kommer med på udskriften.
Avatar billede jensen363 Forsker
09. december 2004 - 10:04 #2
Kender problemet, jeg har løst det ved at indsætte en ekstra etiket ovenpå fanen, som har egenskaben Vises : Kun ved udskrivning
Avatar billede jrisskov Nybegynder
09. december 2004 - 10:21 #3
Ok, det kan man gøre - men jeg ville gerne have at man kunne se alle fanerne på udskriften. Og samtidig se hvilken fane man er på i udskriften.
Avatar billede jensen363 Forsker
09. december 2004 - 10:27 #4
Microsoft Forms 2.0 Tabstrip viser arkfanerne, men jeg har ikke nogen erfaringer med at benytte denne i formularer
Avatar billede jrisskov Nybegynder
09. december 2004 - 10:30 #5
Jeg har faktisk brugt dit forslag nu - det kan godt gå an. Men jeg venter lige og ser om der kommer flere forslag - ellers får du pointene. Foreløbig tak for hjælpen.
Avatar billede jensen363 Forsker
09. december 2004 - 10:37 #6
Velbekommen ... min indfaldsvinkel til problemløsningen har været, at man i visualiseringsøjemed, ikke har behov for at vide hvilken arkfane oplysningerne stammer fra, men bare oplysninger om hvad udskriften aktuelt viser :o)
Avatar billede jensen363 Forsker
09. december 2004 - 12:46 #7
Takker for point ... :o)

Iøvrigt benytter jeg sjældent udskrivning af formularer, da dette ofte medfører meget stort forbrug af toner/blæk.