Avatar billede bacardil Nybegynder
09. december 2004 - 02:42 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Gennemgang af site

Hej,

Vi søger nogen der vil bruge 5-20 min på at gennemgå www.mailinglist.dk

I kan logge ind med følgende login:
Brugernavn :  info@mailinglist.dk
Kodeord : ZppvpWrPT

Vi beder alle om _IKKE_ at oprette deres egen konto at teste med, hvis ikke de har et ønske om at bruge systemet på sigt :)

Alle der finder stavefejl vil få 10 point pt. stk og 20 point pr. fejl der findes i systemet.

Har læst reglerne, det ser ikke ud til at det skulle være imod disse at lave en løsning som denne.

Vi lukker dette spørgsmål engang imorgen (torsdag) formiddag/eftermiddag - Eller når disse point er brugt :)

På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede popsy Novice
09. december 2004 - 03:03 #1
Grammatik fejl:
http://www.mailinglist.dk/v2/index.php?side=CreateList
<Meddelelser der bliver sendt til brugere (F.eks godkendelsesmail) skal disse data stå i "fra" feltet">
Ovenstående hænger ikke sammen, måske skal sætningen starte med "I meddelelser".

<Før du kan oprette din liste, skal du lige skrive de mest grundlæggende ting, efter du har oprettet listen, kan du altid tilpasse den under "vis mailinglister">

Jeg vil have et punktum efter: "de mest grundlæggende ting".

http://www.mailinglist.dk/v2/index.php?side=integrering
<Som betalingsbruger har du mulighed for at integrere mailinglisten(s) tilføjelsesmodul i din egen kode,(.) h(H)ar du f.eks en(et) oprettelsessystem(,) og ønsker at brugere automatisk skal tilmeldes din L(l)iste, så er dette værktøj din løsning.>

<Hvordan gør jeg?
I din egen kode henter du denne fil frem "http://www.mailinglist.dk/v2/index.php", i PHP kan dette gøres med fopen(),).) d(D)u skal dog også kalde den fil med nogle variabler, derfor vil adressen altså blive længere(.) (H)her er en oversigt over de variabler du kan kalde filen med.(:)>

<Variabler der kan være med
navn = [Brugeren(s) navn]
firmanavn = [Brugeren(s) firmanavn]
cvrnr = [Brugerens cvr nr]
organ = [Brugerens organisation]
stilling = [Brugerens stilling]
adresse = [Brugerens adresse]
postnr = [Brugerens postnr]
by = [Brugerens by]
telefon = [Brugerens telefon]
ekstrafelt = [Har du oprettet et ekstrafelt til din liste, kan valget skrives her]
interesser = [Her skriver du de interesser brugeren skal være med i, du skriver dem på denne form[:] id,id,id o.s.v.(mellemrum)Se interessernes id'er under "Interesse system"]>

Fejlmeddelser
Disse meddelser, er det filen udskriver.
MAIL_NOT_CONFIRM_MAIL_SENT = Emailen findes i databasen, men er ikke bekræftet(.) e(E)n ny mail er sen(d)t ud
MAIL_ALLREADY_IN_SYSTEM = Emailen er allerede oprettet i systemet
NO_EMAIL = Du har ikke skrevet nogen email
NOT_A_EMAIL = Emailen du har skrevet er ikke nogen gyldig email
CONFIRM_MAIL_SEND = Brugeren er oprettet og en bekræftelses mail er sent ud
USER_CREATED = Brugeren er oprettet

Afmeldelses system
Du kan selvfølgelig også afmelde brugere(,) det gør du ved at kalde denne fil "http://www.mailinglist.dk/v2/index.php" i din kode.

http://www.mailinglist.dk/v2/index.php?side=opret_pl&mode=opret
Designet på afstemmning(s) boksen:

<Bredde på afstemmnings boksen min 120.>
"min 120" skal nok i en parantes her, samtidig er det mest korrekt at afslutte min med punktum, eftersom det er en forkortelse.

Ramme på afstemmning(s)boksen
Du skal bestemme dig til om "afstemningsboksen er et eller 2 ord, du skriver det på begge måder.

<Hvilken side ligger afstemmning på husk http://:>
"Husk http" skal nok i parantes.

Det var det jeg lige snublede over :)
Avatar billede nicolai_johannesen Nybegynder
09. december 2004 - 10:49 #2
Tillykke med den gode idé. Helt sikkert noget jeg vil benytte i mit firma. Hvornår regner I med at I er køreklar? Vil nemlig meget gerne benytte jeres service til en launch af et landsdækkende website...

Et par enkelte grammatiske fejl:
[Designskabeloner] i ét ord (skal rettes i vertikalmenu)
[Interessesystem] i ét ord (skal rettes i vertikalmenu)
[Upload] udskift o'et med et u (skal rettes i Designskabeloner)
Avatar billede wanze Nybegynder
09. december 2004 - 14:23 #3
http://www.mailinglist.dk/v2/index.php?side=faq

"Jeg bruger idag en anden mailinglist, men ville gerne skifte. Kan jeg importere de emails der er oprettet til MailingList.dk?"
'i dag' er 2 ord.

"Der er noget max antal brugere der kan tilmelde sig min(e) lister når jeg er gratis bruger?"
Er der et maks antal brugere der kan tilmelde sig min(e) lister når jeg er gratis bruger?"

"Jeg har nogle ider/kommentar til MailingList.DK - hvor skal jeg sende dem hen?"
'ideer/kommentarer'.

"Hvor brugere har MailingList.DK?"
Går ud fra at I mener "Hvor mange brugere har Mailinglist.dk?
Avatar billede bacardil Nybegynder
09. december 2004 - 14:54 #4
nicolai_johannesen> Den er klar, der er kun de sidste småting her, der har været beta test i ca 14 dage.

wanze> Den er lavet helt om, der kommer en ny side op indenfor 1 time :) Men ellers mange tak.

Og generelt tak for hjælpen til alle!
Avatar billede frankeweb Nybegynder
10. december 2004 - 12:03 #5
<br />
<b>Warning</b>:  fopen(/var/www/virtual/mailinglist/mailinglist.dk/public_html//v2/userfiles/207/designskabeloner/65/design.html): failed to open stream: No such file or directory in <b>/var/www/virtual/mailinglist/mailinglist.dk/public_html/v2/class/class.maillist.inc.php</b> on line <b>643</b><br />
<br />
<b>Warning</b>:  filesize(): Stat failed for /var/www/virtual/mailinglist/mailinglist.dk/public_html//v2/userfiles/207/designskabeloner/65/design.html (errno=2 - No such file or directory) in <b>/var/www/virtual/mailinglist/mailinglist.dk/public_html/v2/class/class.maillist.inc.php</b> on line <b>644</b><br />
<br />
<b>Warning</b>:  fread(): supplied argument is not a valid stream resource in <b>/var/www/virtual/mailinglist/mailinglist.dk/public_html/v2/class/class.maillist.inc.php</b> on line <b>644</b><br />
<br />
<b>Warning</b>:  fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in <b>/var/www/virtual/mailinglist/mailinglist.dk/public_html/v2/class/class.maillist.inc.php</b> on line <b>645</b><br />

<-- står i feltet "Selve mailen" når man ska sende en mail???
Avatar billede frankeweb Nybegynder
10. december 2004 - 12:05 #6
Når man sender mailen siger den også at mail adressen ike er gyldig, og har tilføjet min egen mail tl systemet?
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. december 2004 - 12:09 #7
Jeg skal lige være helt med.

Du er under opret nyhedsbrev, der har du udfyldt alle felterne og skrevet en mail. så trykker du på "send test mail" eller "send mail" ?