Avatar billede dennispc Nybegynder
08. december 2004 - 17:42 Der er 8 kommentarer

Skal bruge en udbyder der tilbyder registrering af Com(DLL)

Jeg skal have et program kørende på en ny hjemmeside.

Kravet til udbyder er at de kan tilbyde dette:

Q:
What are the software requirements?

A:
Windows 2000/2003 server, MS Access Support or SQL Server 2000, ASP 3.0 support, and the ability to register COM DLLs

Nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede sutpark Nybegynder
08. december 2004 - 17:44 #1
hvad er det lige du mener :S sorry
Avatar billede dennispc Nybegynder
08. december 2004 - 17:47 #2
Jeg skal have lov at installerer en lille component på serveren - som f.eks. allerede installerede componenter som ASPmail osv.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
08. december 2004 - 17:48 #3
er det en special komponent eller bare aspmail
Avatar billede sutpark Nybegynder
08. december 2004 - 17:50 #4
sorry, kan ikk hjælp med det :(
Avatar billede dennispc Nybegynder
08. december 2004 - 17:51 #5
Det er en helt speciel komponent der skal bruges i forbindelse med et auktions system. Min nuværende udbyder CONCOR kan ikke tilbyde dette...
Avatar billede ttopholm Nybegynder
08. december 2004 - 17:53 #6
Okay.... Men er du opmærksom på at når den bliver registreret på serveren at alle andre der ligger på serveren har mulighed for at bruge det...
Avatar billede ttopholm Nybegynder
08. december 2004 - 18:39 #7
Men hvis du kommer med flere detajler om det, kan vi måske finde en løsning, hvis du ikke vil have det her, kan du skrive til mig på tt@device.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
09. december 2004 - 02:48 #8
Det er ikke det mest brugte komponent, derfor finder du nok ikke nogen lige har det, men har du spurgt om concor vil inst det mod betaling? Det tilbyder de flete hosts.