Avatar billede rasm8s Nybegynder
08. december 2004 - 14:35 Der er 3 kommentarer

Tv-out sort-hvid

Tv-out sort-hvid når jeg er inde i windowsXP men ikke i opstarten har et NVIDIA GeForce4 ti 4200 med APG8X. Please Help!!!! ps. det har før virket.
Avatar billede kenp Novice
08. december 2004 - 14:39 #1
Avatar billede rasm8s Nybegynder
08. december 2004 - 15:53 #2
det hjælper desvære ikke så meget har lige prøvet.

kan ikke finde et sted hvor jeg kan vælge mellem "composite eller svideo"

og kan slet ikke forstå hvorfor at der er farver på hele vejen indtil jeg kommer ind på skrivebordet???
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
08. december 2004 - 21:14 #3
Jeg har selv prøvet det du skal bare skift stik... der er normalt en lille gult stik med som ikke altid skal bruges.. jeg skulle bare sidde mit imellem så kom der farver på igen. eller også pille jeg det fra kan ikke lige huske det.... men har dog også haft en ti4200 der ikke kunne komme farver på...