Avatar billede belsen Nybegynder
08. december 2004 - 13:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fade et billede ud i transparens

Hej. Jeg vil gerne fade mit billede ud (bruger udtynding i PhotoShop CS). Jeg kan kun finde ud af at fylde ud med bag- eller forgrunds-farve. Hvodan kan jeg fade billedet ud til transparent? Baggrunden er fra start transparent.
Avatar billede didgeridoo Nybegynder
08. december 2004 - 14:06 #1
http://www.meye.dk/index.php?p=featherdk
I stedet for to billeder, bruger du bare transparent baggrund og et layer
Avatar billede belsen Nybegynder
08. december 2004 - 14:59 #2
tak. fint svar! :-)
Avatar billede le_bon Nybegynder
09. december 2004 - 10:32 #3
Hvis du er interesseret i en anden metode, der efter min mening er den hurtigste og bedste, så han du bruge Eraser-tool, og bruge en stor, blød brush med en radius på f.eks. 3-400 px.

c",)
Avatar billede belsen Nybegynder
09. december 2004 - 10:48 #4
Tak begge to - I kan dele point.
Avatar billede le_bon Nybegynder
09. december 2004 - 12:42 #5
Ok, tak!

c",)
Avatar billede belsen Nybegynder
09. december 2004 - 12:47 #6
Hej le bon. Vil du lægge et svar - så skal du få dine velfortjente point. :-)
Avatar billede le_bon Nybegynder
09. december 2004 - 13:02 #7
Haha, jeg har styr på det...! ;o)
Avatar billede belsen Nybegynder
09. december 2004 - 13:03 #8
:-)