Avatar billede dont Nybegynder
08. december 2004 - 09:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Er jeg blevet snydt? SD-kort til digitalkamera.

Er Praktica Pentacon 256 MB SD-card lige så godt som Sandisk 256 MB SD-card?
En fotohandler skulle sende mig et Sandisk SD-kort og nu har han sendt mig et Praktica Pentacon SD-kort. Er det lige så godt? Jeg har jo betalt for et Sandisk kort.
Avatar billede steinesen Nybegynder
08. december 2004 - 10:21 #1
Der skal ikke herske nogen tvivl om at sandisk er bedre, så ja du er blevet snydt
Avatar billede mattbaker Nybegynder
09. december 2004 - 18:54 #2
Jeps, godt og grundigt snydt. :/
Go' get him!
-MattB
Avatar billede dont Nybegynder
13. december 2004 - 18:38 #3
Jeg ringede til fotohandleren og han påstod at det var det samme eftersom Sandisk lavede alle kort....mmmmmhh. (men hvis det var det samme kunne han vel også godt bare bytte det over med et Sandisk kort??? JA, det kunne han vel godt så.) Hermed gjort. hehe.
Her er hvad en Sandisk retailer skrev tilbage da jeg spurgte ham om Sandisk lavede kort for Pentacon Praktica:
----------------------------------------------------------------------
To the best of my knowledge, SanDisk does not make cards for Praktica.
regards
Keith Norman
Retail Sales Manager Northern Europe
SanDisk
www.sandisk.com
----------------------------------------------------------------------
Men jeg fik jo mit Sandisk kort, så nu er jeg tilfreds. Tak for svarene.