Avatar billede al-j Praktikant
08. december 2004 - 07:53 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

endnu en hijack-log

Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe
C:\WINDOWS\system32\devldr32.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\Executive Software\Diskeeper\DkService.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\AiO\hp psc 700 series\Bin\hpobrt07.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\PROGRA~1\HEWLET~1\AiO\Shared\Bin\hpoevm07.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\AiO\Shared\bin\hpOSTS07.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
E:\Download\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.honda-klub.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = http://www.honda-klub.dk/
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SpywareGuard Download Protection - {4A368E80-174F-4872-96B5-0B27DDD11DB2} - C:\Programmer\SpywareGuard\dlprotect.dll
O2 - BHO: (no name) - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Jet Detection] C:\Programmer\Creative\SBLive\PROGRAM\ADGJDet.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EM_EXEC] C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PinnacleDriverCheck] C:\WINDOWS\System32\PSDrvCheck.exe -CheckReg
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Global Startup: HPAiODevice(hp psc 700 series) - 1.lnk = C:\Programmer\Hewlett-Packard\AiO\hp psc 700 series\Bin\hpobrt07.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmtrans.html
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: ICQ Pro (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ (HKLM)
O9 - Extra button: Opslag (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger (HKLM)
O16 - DPF: {3E68E405-C6DE-49FF-83AE-41EE9F4C36CE} (Office Update Installation Engine) - http://office.microsoft.com/officeupdate/content/opuc.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
Avatar billede al-j Praktikant
08. december 2004 - 07:56 #1
Har problemer med mit postprogram. Det lukker selv efter 3-4sek og derefter virker min spamfighter ikke
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. december 2004 - 08:22 #2
1. fjern messenger plus da det er snavs
2. ny log tak.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
08. december 2004 - 08:23 #3
Ud med [Messenger Plus! 3] !!!
http://www.eksperten.dk/spm/528544
Avatar billede majsmarken Nybegynder
08. december 2004 - 08:24 #4
G'morn <john_stigers> - kør bare videre - når spørger fortsætter...
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. december 2004 - 08:25 #5
Morn morn ;)
Avatar billede themanronnie Nybegynder
08. december 2004 - 08:40 #6
hmm jeg mener ikke der er noget i vejen med den log.
MSN Plus er ikke spyware med mindre man vælger sponsor programmer under installationen.
Avatar billede al-j Praktikant
08. december 2004 - 08:53 #7
Det skulle være valgt fra,men nu er den da smidt ud igen :-)

Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\WINDOWS\system32\devldr32.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\AiO\hp psc 700 series\Bin\hpobrt07.exe
C:\Programmer\Executive Software\Diskeeper\DkService.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\PROGRA~1\HEWLET~1\AiO\Shared\Bin\hpoevm07.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\AiO\Shared\bin\hpOSTS07.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
E:\Download\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.honda-klub.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = http://www.honda-klub.dk/
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SpywareGuard Download Protection - {4A368E80-174F-4872-96B5-0B27DDD11DB2} - C:\Programmer\SpywareGuard\dlprotect.dll
O2 - BHO: (no name) - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Jet Detection] C:\Programmer\Creative\SBLive\PROGRAM\ADGJDet.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EM_EXEC] C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PinnacleDriverCheck] C:\WINDOWS\System32\PSDrvCheck.exe -CheckReg
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Global Startup: HPAiODevice(hp psc 700 series) - 1.lnk = C:\Programmer\Hewlett-Packard\AiO\hp psc 700 series\Bin\hpobrt07.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmtrans.html
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: ICQ Pro (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ (HKLM)
O9 - Extra button: Opslag (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger (HKLM)
O16 - DPF: {3E68E405-C6DE-49FF-83AE-41EE9F4C36CE} (Office Update Installation Engine) - http://office.microsoft.com/officeupdate/content/opuc.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab

Har det nåer med mit postprogram at gøre?
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. december 2004 - 09:03 #8
msn plus har ikke noget med dit postprogram at gøre som sådan, men smider man en log for at blive renset kan vi ikke tillade os at godkende noget "skidt" frem for andet "skidt"

Kigger på den.
Avatar billede al-j Praktikant
08. december 2004 - 09:03 #9
Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\WINDOWS\system32\devldr32.exe
C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\AiO\hp psc 700 series\Bin\hpobrt07.exe
C:\Programmer\Executive Software\Diskeeper\DkService.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\PROGRA~1\HEWLET~1\AiO\Shared\Bin\hpoevm07.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\AiO\Shared\bin\hpOSTS07.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
C:\WINDOWS\system32\regsvr32.exe
E:\Download\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.honda-klub.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = http://www.honda-klub.dk/
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SpywareGuard Download Protection - {4A368E80-174F-4872-96B5-0B27DDD11DB2} - C:\Programmer\SpywareGuard\dlprotect.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Jet Detection] C:\Programmer\Creative\SBLive\PROGRAM\ADGJDet.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EM_EXEC] C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PinnacleDriverCheck] C:\WINDOWS\System32\PSDrvCheck.exe -CheckReg
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Global Startup: HPAiODevice(hp psc 700 series) - 1.lnk = C:\Programmer\Hewlett-Packard\AiO\hp psc 700 series\Bin\hpobrt07.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: ICQ Pro (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ (HKLM)
O9 - Extra button: Opslag (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger (HKLM)
O16 - DPF: {3E68E405-C6DE-49FF-83AE-41EE9F4C36CE} (Office Update Installation Engine) - http://office.microsoft.com/officeupdate/content/opuc.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab

Fjernede lige lidt google
Avatar billede al-j Praktikant
08. december 2004 - 09:05 #10
Nej det er da helt klart,var også bare for at vide om det løste mit problem med outlook
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. december 2004 - 09:07 #11
Der er ikke noget snavs i den log, dog er der flere unødvendige ting der ikke behøver starte hver gang windows starter - fix disse:

O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\j2re1.4.2_05\bin\jusched.exe

Genstart og ny log.

Jeg tror problemet ligger i Spamfighter. Prøv at afinstaller det og se hvordan det så går.
Avatar billede al-j Praktikant
08. december 2004 - 09:21 #12
Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\WINDOWS\system32\devldr32.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\AiO\hp psc 700 series\Bin\hpobrt07.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\Executive Software\Diskeeper\DkService.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\PROGRA~1\HEWLET~1\AiO\Shared\Bin\hpoevm07.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\AiO\Shared\bin\hpOSTS07.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
E:\Download\HijackThis.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.honda-klub.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = http://www.honda-klub.dk/
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SpywareGuard Download Protection - {4A368E80-174F-4872-96B5-0B27DDD11DB2} - C:\Programmer\SpywareGuard\dlprotect.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Jet Detection] C:\Programmer\Creative\SBLive\PROGRAM\ADGJDet.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EM_EXEC] C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [PinnacleDriverCheck] C:\WINDOWS\System32\PSDrvCheck.exe -CheckReg
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Global Startup: HPAiODevice(hp psc 700 series) - 1.lnk = C:\Programmer\Hewlett-Packard\AiO\hp psc 700 series\Bin\hpobrt07.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: ICQ Pro (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ (HKLM)
O9 - Extra button: Opslag (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger (HKLM)
O16 - DPF: {3E68E405-C6DE-49FF-83AE-41EE9F4C36CE} (Office Update Installation Engine) - http://office.microsoft.com/officeupdate/content/opuc.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. december 2004 - 10:09 #13
øøøøh....
hvor blev din google toolbar af?

P.s. Du har aldrig haft Spamfighter installeret iflg. din log?
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. december 2004 - 10:10 #14
Og btw....

Din log er ren.
Avatar billede al-j Praktikant
08. december 2004 - 11:28 #15
jeg fjernede google da jeg ikke fik vist nogen toolbar afligevel,så kunne den jo lige så godt ryge ud.
Jeg har da brugt spamfighter i over et år ,så det forstår jeg ikke.Det er først efter SP2 at der har været problemer med spamfighteren.
Jeg har nu fjernet spamfighter, og det ser ud til at det har hjulpet på problemet,men nu har jeg jo så bare en masse spam :-((.Skal jeg installerer den igen,eller er det et useriøst program?
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. december 2004 - 11:53 #16
jeg ved ikke om spamfighter er kompatibel m. SP2 - men du kan da prøve. Virker det ikke kan du jo altid fjerne det igen