Avatar billede nilsen Nybegynder
08. december 2004 - 07:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

en skærm 2 computere

gd
Jeg har købt en switch "D-Link" for å kunne samme skærm, tastatur og mus på 2 computere
Denne switchen fungerer dårlig, musemarkøren fryser næsten hver gang jeg skifter mellom de 2 comp., med det resultat at den må genstartes.
Er det noen som kender denne switchen, og som har en løsning. Eller er det andre forslag til at bruge 1 skærm etc. og 2 comp.
Nilsen
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2004 - 07:55 #1
Bruger du begge computere lige meget?
Hvis behovet er til det, kan du jo bruge VNC til at styre den som du bruger mindst?
Sikkert et dårligt forslag, men bare en tanke.
Avatar billede offenbach Nybegynder
08. december 2004 - 11:07 #2
Der er meget stor forskel på de switch...jeg havde samme problem som du men skiftede så til en  KVW Switch 2 Port ATEN Masterview CS82AC...og det løste problemet
Avatar billede nilsen Nybegynder
08. december 2004 - 23:13 #3
gdi
tks
Offenbach - kan du gi meg navnet på en forretning som fører denne switchen plse ?
Nilsen
Avatar billede offenbach Nybegynder
08. december 2004 - 23:59 #4
http://www.tjdata.dk/
og kik under netshop og switch
Avatar billede nilsen Nybegynder
09. december 2004 - 07:56 #5
takker poengene er avsendt.
Nilsen
Avatar billede offenbach Nybegynder
09. december 2004 - 09:20 #6
jeg takker og held og lykke