Avatar billede tobi-petersen Nybegynder
08. december 2004 - 02:39 Der er 2 kommentarer

Mine Højtaler vil ikke virker

Hej

jeg har lige fået souruond sound højtalere
MeeeeN de er kun 2 der spiller når jeg hører musik i WinAmp
og 4 der spiller når jeg hører musik i Windows media player 10
og jeg har tjekket adskellige gange om de er sat rigtigt til og det er de men jeg vil gerne ha alle 5 + subwooferen til at virker hvis nogen kan hjælpe mig så ville jeg blive glad =]
har WinAmp 5,06
Avatar billede steinesen Nybegynder
08. december 2004 - 09:55 #1
Hej hvilket lydkorthar du? er driverne installeret og konfigureret korrekt
Avatar billede tobi-petersen Nybegynder
08. december 2004 - 13:23 #2
ja har tjekket det hele det er et 5,1 lydkort og 5,1 souruond sound højtaler