Avatar billede urinus Nybegynder
07. december 2004 - 22:34 Der er 4 kommentarer

Problemer med mus respons!11

hey
Jeg er den lykkelige ejer af en mx510.. har haft den i LAAAANG tid.. Uden problemer..
Men nu sker det lige pludselig at den ikk reagere.. computeren siger den lyd, som kommer når man f.eks. sætter et nyt USB stik i, og så reagerer den ikk... men så 1-3sek. efter kommer lyden igen, og den virker fint igen...
Har virus scannet med 3 forskellige, plus spyware scannet..
Og har siddet og revet i ledningen for at checke om der er løse forbindelser, og har tæsket lidt på den, for at se om der var en løs forbindelse inden i.. men nej...  Så det kan næsten kun være noget software... men har ikk andet installeret end jeg altid har haft.. :S

Håber I kan hjælpe..
For gider virkelig ikk til at formaterer igen :SS

\\\Mikkel
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. december 2004 - 22:44 #1
"har siddet og revet i ledningen for at checke om der er løse forbindelser, og har tæsket lidt på den"

Mystisk den ikke virker, hva? *LOL*

jeg kan ikke helt se hvori dit problem ligger - bliver musen fundet overhovedet, eller er den R.I.P??
Avatar billede urinus Nybegynder
07. december 2004 - 23:03 #2
den virker fint nok.. men nogen gange reagere den bare ikke.. Men efter 2 sek, virker den igen...
og ja.. min computer kan altså sagtens finde musen...
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. december 2004 - 08:01 #3
Hvad sker der hvis du putter andre ting i USB porten? F.eks. en flashmemory stick og overfører en stor fil? Mister den også forbindelsen?
Avatar billede urinus Nybegynder
08. december 2004 - 17:53 #4
hmm.. jeg har ikk problemer med noget af mine andre USB ting.. og har også prøvet at sætte den i de andre stik..
Men regner med at formaterer på fredag.. så skal det nok stoppe... det er helt sikkert en eller anden software fejl... håber jeg da..