Avatar billede lillekiller Nybegynder
07. december 2004 - 22:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hardware krav til video redigering og afspilning.

En af mine venner skal have ny pc, den skal primært bruges til video redigering og afspilning i god kvalitet. Han har harddisk på 200GB kun ata133 og et matrox G400 med kabler som han godt ville genbruge. kunne en xp3200+ og et godt bundkort og 512 MB corsair 3200 ram klare opgaven?
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2004 - 23:46 #1
Helt sikkert.... uden problemer.
Skal den presses rigtig hård, så ville 1024 Mb RAM måske hjælpe. Men ellers er den tip top
Avatar billede steinesen Nybegynder
08. december 2004 - 10:00 #2
Hej gå da over til GeiL ram der er livsvarrig garanti på og de er ikke vanvittig dyre i forhold til andre mærker.
når du køber et nyt bundkort så sørg lige for at der til fremtidig opgradering er SATA på det.
Avatar billede lillekiller Nybegynder
08. december 2004 - 13:13 #3
Ok, tak for jeres hjælp, inden jeg smider points så svar lige steinesen hvis du vil have lidt point for dit svar..