Avatar billede ap127 Nybegynder
07. december 2004 - 22:11 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

scvhost32b.exe

Min firewall kommer op med om denne fil scvhost32b.exe må komme på internettet. Har indtil videre blokket den, da jeg ikke ved hvad det er for en fil. Har forsøgt at søge oplysninger om det, men har ikke kunnet finde noget. Håber der der nogen der kan hjælpe mig med om det er en fremmed fil.
Mvh Anders
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2004 - 22:28 #1
Du har oprettet dette spm 3 gange nu! Luk 2 af dem..
Avatar billede ap127 Nybegynder
07. december 2004 - 22:29 #2
det var nu oz en fejl, er igang mester
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2004 - 22:31 #3
Det er da i forskellige kategorier så helt en sådan fejl var det nu nok ikke.. Men godt nok :)
Avatar billede ap127 Nybegynder
07. december 2004 - 22:34 #4
men skal nok få dem lukket igen :-)
Avatar billede ap127 Nybegynder
07. december 2004 - 22:35 #5
kan man lukke dem på andre måder end at acceptere spørgsmål??
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2004 - 22:37 #6
Nej man lukker ved at acceptere sit eget svar..
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
22. december 2004 - 20:03 #7
Gartzen-> Syntes du at det er et godt råd, at bede brugeren om at lukke et spørgsmål selv på den måde, imens han er ved at få svar ? http://www.eksperten.dk/spm/568897
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2004 - 22:32 #8
? Jeg er ikke helt med på hvad du mener?
Jeg så bare at brugeren havde oprettet 3 ens spørgsmål. Jeg bad ham så lukke dem som der ikke var gang i. På daværende tidspunkt: 2 :)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
23. december 2004 - 02:26 #9
Gartzen-> Ja, det skulle heller ikke gå ud over dig, du gjorde jo egentlig det rigtige. Det må du undskylde. Jeg er bare temmelig irriteret over bare at få smækket en lukning i hovedet, imens jeg er ved at hjælpe.

ap127-> Jeg kan se at du ikke har deltaget i så mange spørgsmål endnu, så du er tildels undskyldt. Men du må lige prøve at sætte dig lidt ind i hvordan tingene fungerer her på E, ellers risikerer du på sigt, at du ikke får hjælp af dem, som måske kan hjælpe dig. Ingen hard feelings, bare et godt råd ;)

God jul til jer begge to :)
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2004 - 12:35 #10
forevernewbie -> :) Tak og i lige måde! Alt i orden :)