Avatar billede timealert Nybegynder
07. december 2004 - 20:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny skærm: LG 1720B eller Xerox XL775D?

Jeg skal ud og invistere i en ny skærm, men er i tvivl om jeg skal købe LG 1720B eller Xerox XL775D.

Prisen er næsten lige, men jeg er i tvivl!

Toms hardware har testet begge skærme:
LG 1720B: http://graphics.tomshardware.com/display/20041123/17_lcd-01.html
Xerox XL775D: http://graphics.tomshardware.com/display/20041123/17_lcd-27.html

Jeg er i tvivl om LG'en har indbyggede højttalere?

Jeg går meget op i design, men finder begge skærme flotte. Den skal bruges sammen med en sort shuttle, og Logitechs DiNovo tastatur.
Hvilken en synes I jeg skal vælge? Gerne med begrundelse!

Har LG og/eller Xerox 0 pixel garanti?
Avatar billede kennith Nybegynder
08. december 2004 - 00:03 #1
jamen det er 2 fantastiske skærme du har fundet der til prisen Jeg kan simpelthen ikke argumentere for den ene i forhold til den anden de har identiske specs. Jeg har læst bruger anmeldelser af begge og der er ikke nogen der har noget ondt at sige om nogen af dem. Så vælg den du syntes ser bedst ud. Personligt ville jeg nok tage Xeroxen syntes den ville passe bare en lille smule bedre sammen med dit øvrige udstyr sådan rent visuelt (jeg har også set den IRL den er nice).

Med henblik på pixel fejl så er du nødt til at henvende dig til leverandøren og spørge. Jeg kender dog ikke nogen der ummidelbart anderkender 1 pixel som en fejl men det kan da godt være de bliver jo bedre og bedre.

LG'en har ikke højttalere indbygget så vidt jeg kan se. der står også sans hvilket betyder uden. Du skal heller ikke have indbyggede højttalere de er for dårlige.

Beklager jeg ikke kan give dig et klart svar på nogle af dine spm.

Syntes du skulle ligge et svar selv og lukke spm. her

Kennith
Avatar billede steinesen Nybegynder
08. december 2004 - 10:12 #2
Hej ang. garantien på Xerox så kontakt Inter-Data på 86811616 de kan fortælle dig alt om garantien, du kan købe den her www.tn-hardware.dk
Avatar billede timealert Nybegynder
09. december 2004 - 19:37 #3
Det ser ud som om jeg går efter Xeroxen. Tak for hjælpen

Kennith -> Drop et svar i mit "gamle" spørgsmål så jeg kan få lukket det også