Avatar billede sstp Nybegynder
07. december 2004 - 20:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Let grafisk opgave

Hej der...

Vi skal til at lave en konkurrence på vores side, og har derfor brug for at få lavet følgende billede af bilen, fedt.. :-)

www.tings.1go.dk/nfs.BMP

billedet skal bare laves fedt, har ikke lige nogen ide om hvordan, men håber I kan arbejde lidt med det...

Håber at se nogen resultater..

Sstp
Avatar billede sstp Nybegynder
07. december 2004 - 20:19 #1
Avatar billede mborchert Nybegynder
07. december 2004 - 21:52 #2
Inden jeg tager et kig på billedet vil jeg gerne lige vide hvilken farver siden selv har så jeg matche det ind i colorscemet har det link eller lign. ?
Avatar billede sstp Nybegynder
07. december 2004 - 22:02 #3
min side hvor det skal være på er www.street-racing.dk

spørg endelig hvis du vil vide mere..:)
Avatar billede mborchert Nybegynder
08. december 2004 - 00:51 #4
okay jeg mener jeg har fået lavet et billede der er cool nok ! http://tinypic.com/v818o
Jeg har rettet nogle af kanterne, smacket en flamme på og ændret lidt på baggrunden håber du kan bruge det.
hvis linket ikke virker så skriv.
Avatar billede sstp Nybegynder
13. december 2004 - 15:41 #5
okay det kan jeg så sige at du er pænt pro til!

Du får sku lige pointsne!

Laver lige selv nogen effekter på det, som ex er på den version af billedet vi har brugt på siden.. :)

Tak for hjælpen m8!
Avatar billede sstp Nybegynder
08. januar 2005 - 14:31 #6
..
Avatar billede sstp Nybegynder
03. februar 2005 - 17:30 #7
mborchert du må lige sige til hvis du skal have points ;)
Avatar billede mborchert Nybegynder
03. februar 2005 - 19:47 #8
det er fint nok, jeg er bare glad for at få nogle andeledes opgaver så gem dem til en anden opgave 8o)