Avatar billede gunga Nybegynder
07. december 2004 - 18:25 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Kan ikke tømme skraldespand!

Jeg har netop fået det problem med min skraldespand på skrivebordet, at jeg ikke kan tømme den!

Når jeg prøver at tømme min skraldespand, spørger den om jeg vil slette disse 41 elementer, hvortil jeg trykker på Ja.

Så får jeg en fejlmeddelelse, der siger:

"Der opstod en fejl under sletning af filen eller mappen. Det er ikke muligt at flytte mappen AC.GTR-6: Den angivne fil blev ikke fundet. Kontroller at stien og filnavnet er korrekt"

Hvad gør jeg?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. december 2004 - 18:34 #1
prøv at markere alt i papirkurven, derefter hol "shiift" nede, og tryk på delete..?
ellers kør en diskoprydning.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. december 2004 - 18:35 #2
btw.. slet også temp mappen, og gamle gendannelsespunkter.
(i diskoprydning, 2. faneblad.)
Hvis du har flere drev, så kør diskoprydning på alle..O)
Avatar billede uffesteenberg Novice
07. december 2004 - 18:41 #3
Bare for en sikkerheds skyld: Har du genstartet?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
07. december 2004 - 18:54 #4
GENERELT:
Slet alle filer/mapper i følgende mapper (IKKE hele mappen, KUN alle filer/mapper i mappen)
C:\Windows\Temp\
C:\Documents and Settings\<Din bruger>\Local Settings\Temp\
C:\Documents and Settings\<Alle andre brugere>\Local Settings\Temp\
C:\Documents and Settings\<Din bruger>\Local Settings\Temporary Internet Files\
C:\Documents and Settings\<Alle andre brugere>\Local Settings\Temporary Internet Files\
Tøm din "Papirkurv"
Avatar billede halifax Nybegynder
07. december 2004 - 18:57 #5
artfreak - Du er ret ny på Eksperten - og velkommen til.
Du er hurtig til at smide "Svar" selv om det mest har karakter af forslag til, hvad spørger kan prøve at gøre. Altså ikke nødvendigvis den endegyldige løsning.
Læs evt. Eksp. FAQ http://expfaq.1go.dk/ - især
"Jeg vil gerne deltage i et spørgsmål, hvordan gør jeg?
Hvis du lige har løsningen på problemet, så laver du dit indlæg som et svar.
Hvis du skal have spørgsmålet uddybet, eller bare kommer med et muligt løsningsforslag laver du det som en kommentar."
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. december 2004 - 19:09 #6
ny og ny..O)
artfreak. = bartfreak..lol
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. december 2004 - 19:18 #7
halifax >hvis du har checket min profil, har du vel også set min minsite.??
Avatar billede donlon Novice
07. december 2004 - 21:40 #8
Prøv evt. at åbne papirkurven, højreklikke på den pågældene fil (AC.GTR-6) og klik "gendan".
Det er temmeligt sikkert ikke muligt at slette denne fil (selv om den ER smidt væk), prøv derefter at tømme papirkurven igen.
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2004 - 22:47 #9
Jeg  plejer at kunne løse det ved at lade windows køre en fejlsøgning inde fra denne computer/højreklik på drevet egenskaber/funktioner/undersøg nu. Det har altid rettet problemet på vore maskiner
Avatar billede gunga Nybegynder
13. december 2004 - 19:51 #10
Fandt ud af, at det var pga. en ekstern harddisk, som jeg havde tilsluttet. Jeg har nu koblet den fra og nu er papirkurven tømt. Som tak for jeres hjælp kan I få lov til at dele pointene.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
13. december 2004 - 19:54 #11
tak.O)
(systemgendannelse..O))