Avatar billede freehelp Praktikant
07. december 2004 - 13:37 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Goretex udstyr

Leder efter en forhandler af goretex produkter. Her mener jeg sko og støvler.

Gerne i butik i vensyssel :-)
Avatar billede gak Nybegynder
07. december 2004 - 14:22 #1
Noget af det nærmeste du kommer til Vendsyssel med den slags udstyr - i hvert fald kavlitetsudstyr er nok i Ålborg hos fx

Butiksnavn: Toursport
Adresse: Budolfi Plads 1
Postnr./by: 9000 Ålborg
Telefon: +45 98 78 09 60
E-mail: aalborg@toursport.dk

Eller i Århus
Butiksnavn: Toursport
Adresse: Østergade 33
Postnr./by: 8000 Århus C
Telefon: +45 86 18 18 71
Fax: +45 86 18 09 22
E-mail: aarhus@toursport.dk

Støvler til mænd er i dette link
http://www.toursport.dk/2.asp?UID=1
Avatar billede nanonissen Nybegynder
07. december 2004 - 14:35 #2
Eller prøv med den lokale skohandel, ECCO har en del gore-tex produkter
Avatar billede freehelp Praktikant
07. december 2004 - 14:37 #3
Har jeg prøvet nanonissen
Avatar billede kox Nybegynder
07. december 2004 - 16:22 #4
http://www.friluftsland.dk/ har biks i ålborg de har varerne!
http://www.spejdersport.dk/ har andet end mærkeligt løstsiddende tøj i mærkelige farver :o)
Avatar billede kox Nybegynder
07. december 2004 - 16:23 #5
spejdersport er iøvrigt også i ålborg
Avatar billede freehelp Praktikant
07. december 2004 - 16:27 #6
Det er støvler/sko til dagligdagsbrug jeg skal have og skal ikke være spejder *G*

Går ind til dem imorgen og kigger

Takker indtil videre
Avatar billede kox Nybegynder
07. december 2004 - 16:29 #7
ved jo ikke hvad stil du er til, men sådan en kanvasskjorte klær' de fleste :o)
Avatar billede freehelp Praktikant
07. december 2004 - 16:34 #8
Bare svær at få på ens fødder siden det er er sko og støvler jeg søger :D
Avatar billede el-jacob Nybegynder
12. december 2004 - 21:54 #9
*lige lidt offtopic/spam* damn tak man kox... sad der med min ønskeliste og kunne ikke finde nogen i DK som solgte "Therm-A-Rest Ultimative Chair 25"... så, så jeg dit link og det hed noget med "friluft" og det var ikke markeret med blå/lilla (= jeg havde ikke været inde på den side før), jeg gik ind på siden... og der kunne man squ købe det... super takker du ;D havde faktisk opgivet og fundet en HP fra udlandet hvor at man kunne købe det som så o.k. præsentabel ud og havde næsten besluttet at den adresse skulle stå på sedlen, men så, så jeg dit link..., ja jeg kan ikke sige "God bless you" da jeg ikke tror på gud, da der hvis han fandtes ikke burde være så meget sult, fattigdom ovs. her på Jorden så jeg nøjes med at sige: "Mange mange tak du" ;D (er pænt glad nu hvis i ikke skulle have opfattet det ;))
Avatar billede kox Nybegynder
12. december 2004 - 22:04 #10
*G* ja det er lidt som et barn i en legetøjsforretning ugen før jul den biks der ...

Er også spændt på om freehelp fandt nogle spendérbukser at tage på som matcher støvlerne :o)
Avatar billede freehelp Praktikant
14. december 2004 - 11:09 #11
kox smid et svar..

Jeg handlede her http://www.friluftsland.dk/
Avatar billede kox Nybegynder
14. december 2004 - 12:01 #12
.
Avatar billede freehelp Praktikant
14. december 2004 - 12:08 #13
Tak for interessen