Avatar billede mc.lucifer Praktikant
07. december 2004 - 13:34 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

test program til grafik kort

Vi har en bærbare i firmaet det har haft en ikke periodisk problem med grafik kortet, Pludselig begynder det at flimre slukkede man computeren og ventede lidt startede den fint igen.
Nu har jeg haft den skilt af i atomer og blæst og suget alt for støv og snavs, men da fejlen ikke er periodisk kan jeg ikke fremprovokere den så jeg mangler et stykke software der kan lave en masse med grafik kortet for at se om den er fikset eller ej,
Jeg tænker på noget benschmark der kan sættes til at køre på time interval.
"FREEWARE"

MC
Avatar billede doek Nybegynder
07. december 2004 - 13:43 #1
Prøv 3dmark, det kan køres gratis
Avatar billede doek Nybegynder
07. december 2004 - 13:44 #2
du kan jo bare sætte det til at køre regelmæssigt via opgave handler i XP
Avatar billede espersen Novice
07. december 2004 - 14:28 #3
3dmark kan køre i loop  : http://tweak.dk/blandede.php
Avatar billede doek Nybegynder
08. december 2004 - 10:12 #4
Har du fået løst dit problem?
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
08. december 2004 - 14:32 #5
Ja tak, mangler lige et svar fra espersen

MC
Avatar billede espersen Novice
08. december 2004 - 20:59 #6
;o) - loop indstilles inde i 3dMark.
Avatar billede doek Nybegynder
08. december 2004 - 21:00 #7
takker