Avatar billede mcblofeld Nybegynder
07. december 2004 - 13:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

streaming af asp filer med winamp

Jeg kan ikke åbne "Angora" afsnittene der er i asp format. Disse burde kunne åbnes med winamp, hvad kan der være galt? kører jeg evt. med et forkert codec eller skal jeg åbne en bestemt port?
Avatar billede spine Nybegynder
07. december 2004 - 13:45 #1
kan du åbne dem i mediaplayer ?
Avatar billede mcblofeld Nybegynder
07. december 2004 - 15:01 #2
har hentet den nyeste version af Media Player samt det nyeste codec. Det viste sig at filen blev komprimeret med et codec, under downloadning af filen, som playerne ikke kendte. Anyway, nu er problemet løst og du får pointene. Der var selvfølgelig tale om .asf filer og ikke .asp -bare lige for go ordens skyld;-)
Avatar billede spine Nybegynder
07. december 2004 - 15:06 #3
du mener du nappede dem selv :)
hihi.... godt det kom til at virke.