Avatar billede hijklm Juniormester
06. december 2004 - 22:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Få liv i min pc

Jeg har lige fået mig et nyt bundkort, Asus A8V, og en ny processor, Amd 65 3500+. De to dele gik jeg igang med at installere idag. Efter lidt bøvlen frem og tilbage, så var jeg endelig klar til at tænde maskinen.
Cpu-køleren kørte fint og harddisken sagde lidt lyde. Men så skete der ikke rigtig mere og harddisken var nu stille igen.
Der kom ikke den mindste reaktion på skærmen når jeg tændte maskinen.

Så nu er jeg MEGET desperat efter hjælp til at få liv i min nye maskine. Nogle gode forslag til hvordan jeg får det løst??
Avatar billede hijklm Juniormester
06. december 2004 - 22:46 #1
Det skal lige siges, at lyset i front af kabinettet lyser grønt når man tænder, som den plejer, og derudover så lyser den konstant orange - som når den står og arbejder. Men harddisken arbejder ikke.
Avatar billede offenbach Nybegynder
07. december 2004 - 12:16 #2
kommer der ingen bip når du starter op???
Har du husket at vende køleren rigtig på processoren ved amd cpu'er kan den kun vende på en måde,
Avatar billede slasher_x Novice
07. december 2004 - 14:52 #3
Har du tjekket at alle kabler vender rigtigt og sidder ordentligt i?
Avatar billede hijklm Juniormester
09. december 2004 - 00:13 #4
Alle forslagene var allerede forsøgt inden jeg skrev.... :-( Nu er den sendt til reparation og så må vi se om de kan finde fejlen. Øv.
Avatar billede hijklm Juniormester
10. december 2004 - 15:37 #5
Det var bundkortet der var defekt...