Avatar billede munkefar Nybegynder
06. december 2004 - 20:03 Der er 3 kommentarer

Hvilket 32' Widescreen TV er bedst: Pris klasse ca. 5-6000

Jeg står og skal ud og have investeret i et nyt 32' WidescreenTV. Synes at have en indgroet mening om at Sonys Wega serie er bedst til den pris klasse, oså bare generelt?? ville mene man kunne få et 32 til januar udsalget til deromkring. men hva vil i mene jeg skulle købe til den pris klasse? Tv'et skal selvfølgelig være 100Hrtz osv. Altså bedste tv til pris klassen 5-7000 ( da dem til 7000, nok kommer på udsalg her til januar, i elgiganten eller sådan noget)

tak for jeres svar Mvh. morten
Avatar billede nokia72 Nybegynder
06. december 2004 - 20:10 #1
Ville helt klart gå efter Philips eller JVC, men tror det er lidt smag og behag, det betyder vel osse noget med hensyn til designet ik?
Avatar billede munkefar Nybegynder
07. december 2004 - 15:37 #2
Jo selvfølgelig må designet da være pænt, men billed kvaliteten og lyden er meget vigtig også...
Avatar billede bb_maze Nybegynder
07. december 2004 - 22:35 #3
Det er altså noget nemmere hvis du kan tage ud og kigge på det. Jeg havde valget mellem et Sony Wega og et Philips, og det endte med at blive Philipsen. Bl.a. pga. billedet, men også at der var en god hukommelse på text-tv'et, hvor Sony's kun havde 10 sider...

Hygge