Avatar billede sophie80 Nybegynder
06. december 2004 - 19:37 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

MSN Messenger 7.0 - Kan ikk tegne?

Hej

Jeg har lige fået fat i beat modellen af den nye MSN 7.0
Men så har jeg fundet ud af at nogle af mine venner kan tegne direkte og sende det, men det kan jeg altså ikke?

Har prøvet at downloade flere forskellige installationspakker til 7.0, men med samme resultat. Har også prøvet at få mine venner til at sende deres installationspakke.

Er der nogen der ved hvad der er galt?
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2004 - 19:57 #1
Handwriterfunktionen er en del af Messenger Plus og kan vidt jeg ved ikke inplementeres i MSN Messenger..
Avatar billede doek Nybegynder
06. december 2004 - 19:57 #2
Har de messenger plus?
Avatar billede krusnof Nybegynder
06. december 2004 - 19:58 #3
Avatar billede timealert Nybegynder
06. december 2004 - 20:00 #4
Tegne ala paint?

Jeg har en tablet computer og MSN finder selv ud af dette under installationen, endda uden at gøre opmærksom på dette. Det betyder at "min" MSN (uanset version) kan tegne (som i paint) og konvatere tegnede bogstaver til "computer bogstaver". Dette er jo oprindelig ment til den elektroniske pen som følger med tablet pc'er.

Så mit bud er at dine venner på en eller anden måde har "snydt" windows og derved fået en tablet version af MSN 7.0

Det kan selvfølgelig også være en ny funktion i 7.0, men dette kan jeg af gode grunde ikke vide da den ikke er færdigudviklet endnu :-)
Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
06. december 2004 - 20:14 #5
hvor har du fået msn 7.0 henne?????
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2004 - 20:23 #6
the_stone_forever -> Hvis du læste indlægende igennem villdu støde på følgende link:
http://messenger.msn.com/Beta/Default.aspx

;o)
Avatar billede krusnof Nybegynder
06. december 2004 - 20:32 #7
Timealert-> Det kan man i den nye (beta version), det har ikke noget med det du siger at gøre. Download den nyest version (prøv det ovenstående link), og derefter den nyeste Msg plus

http://msgplus.mybboard.com/pid331874.html
Avatar billede sophie80 Nybegynder
06. december 2004 - 22:39 #8
Ellers tak for den hurtige hjælp, men der er desværre ingen af delene der har hjulpet. Men keep up the good work :)
Avatar billede doek Nybegynder
07. december 2004 - 13:38 #9
dvs. du har Messenger Plus, eller prøvet at installere det?
Avatar billede sophie80 Nybegynder
07. december 2004 - 17:14 #10
jeg har prøvet at installere MSG plus og det hjalp ikke..
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2004 - 17:16 #11
Du skal både installere Messenger Plus OG Handwriterpakken..
Avatar billede sophie80 Nybegynder
07. december 2004 - 17:17 #12
Okay.

Hvordan gør jeg det?
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2004 - 17:21 #13
Du henter den her:

gartzen.1go.dk/handwriting.zip

...og installerer.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. december 2004 - 08:15 #14
(Når nu du har fået installeret messenger Plus så har du også en masse bonus programmer - disse plejer folk ikke at være glade for, så når Plus er installeret så skal du lige køre en scanning med ad-aware + spybot for bare at fjerne NOGET af snavset)

Messenger Plus er nemlig fyldt med spyware.
Tag det som du vil :)
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2004 - 08:18 #15
Mens du installere kan du vælge ikke at installere de extra spywareprogrammer. Men selvom du vælger dem fra så køre lige det check som john_stigers foreslår.

:-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. december 2004 - 08:23 #16
ja - for de kommer alligevel ;)
(personlig bitter erfaring)
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2004 - 08:33 #17
Men det er kun en brøkdel..
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. december 2004 - 09:01 #18
en brøkdel er jo en brøkdel for meget...
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2004 - 09:05 #19
Lige hvad jeg tænkte efter jeg havde posted :-)
Avatar billede sophie80 Nybegynder
08. december 2004 - 14:56 #20
Tak allesammen for hjælpen, men det var nu gartzen der hjalp mig til det endelige resultat. Så hvis du vil ha point, så skriv det lige som et svar.

Og efetr jeg installerede handwrite pakken, slettede jeg bare MSG plus.
Men kan stadig tegne :-)
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2004 - 17:01 #21
svar
Avatar billede fru_beckham Nybegynder
14. december 2004 - 17:56 #22
Har lige et spørsmål: Linket til Handwrittnig, det virker ikk på min jeg har prøvet at instalerre det men der står at jeg mangler en del at handwrittnig programmet? kan nogen hjælper mig lidt