Avatar billede kobojt Nybegynder
06. december 2004 - 19:10 Der er 8 kommentarer

Strømmen gik.

Kan jeg få gendannet mit dokument, jeg sad og skrev da strømmen forsvandt?

Word 11.0
xp sp1
Avatar billede jkrons Professor
06. december 2004 - 19:12 #1
Når du starter word, skulle programmet meget gerne selv spørge, om du vil gendanne dokumentet. gør den ikke det, kan du evt. prøve at søge efter filer, der er lavet omkring det tidspunkt, hvor strømmen røg. Husk også at vise skjulte filer. Er der ikke noen af dem, der er den rigtige, er der nok ikke meget at gøre.
Avatar billede kalp Novice
06. december 2004 - 19:14 #2
http://www.pcinspector.de/file_recovery/UK/welcome.htm

du kan prøve med filerecover.. det er gratis
Avatar billede kalp Novice
06. december 2004 - 19:15 #3
du skal med programmet scanne din hd igennem.. og via programmet søge efter doc filer.. se om du finder dit dokument
Avatar billede levich Nybegynder
06. december 2004 - 19:18 #4
Hvis du arbejder på en fil som du en gang har gemt med navnet xxx.doc og arbejder videre med den, laver Word en midlertidig fil ved navn ~$xxx.doc i den samme mappe. Den fil kan det være at du kan finde og omdøbe til f.eks. yyy.doc, og så indlæse den i Word.
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2004 - 14:50 #5
Jeg ved ikke om du har opgivet eller bare ikke har fået delt point ud, men har du endnu ikke fundet ud af noget, så tjek lige din PC.
Hvis strømmen går, laver word en gendannelse af dokumentet, som jkrons skriver, meeeeeeeeen. Kun hvis du har sat den til at tage back-up med mellemrum. Det kan du se, hvis du tjekker under (har eng. version)
Tools - options - og fanebladet save (er der hak under save autorecover info every og så et antal minutter, gemmer den for hver gang der er gået det antal minutter der står.
Hvor den gemmer finde du ved at gå ind i fanebladet File location  og punktet autorecover files. Jeg mener at kunne huske, at filen har et mystisk navn, så tjek dato og tidspunkt, når du vælger filen.

Håber du får held med dig.
Avatar billede levich Nybegynder
21. december 2004 - 10:36 #6
Har du fået dit dokument tilbage?
Avatar billede kalp Novice
03. januar 2005 - 23:30 #7
husk at lukke spørgsmålet
Avatar billede kalp Novice
05. februar 2005 - 16:38 #8
kobojt hvorfor skriver du ikke?