Avatar billede kscbb Nybegynder
05. december 2004 - 20:24 Der er 6 kommentarer

Download af .doc fil!

Jeg har lavet en lille hjemmeside www.kafir.dk og der har jeg lagt en fil ud! ecstasy.doc jeg ville høre om der er nogle som ved hvorfor jeg ikke kan åbne den når jeg har downloadet det fra siden?

Jeg har lavet siden i Frontpage og uploadet dokumentet. så jeg kan ikke forstå hvorfor man ikke kan se det!

Hvis i gider at prøve og se om i kan læse dokumentet, eller fortælle mig hvad der er gået galt!

Mange tak
Avatar billede flintstone Novice
06. december 2004 - 15:15 #1
Virker den lokalt, åltså på din egen PC og i Word? Prøv evt. at ændre filnavnet til
brochure_ecstacy.doc

Nogle servere kan ikke finde ud af mellemrum.
Avatar billede flintstone Novice
06. december 2004 - 15:16 #2
Jeg har DL'et den og kan ikke læse den.
Avatar billede japping Nybegynder
06. december 2004 - 15:22 #3
Jeg er ikke ekspert i dette, men har oplevet det samme.

Det viste sig at udbyderen (dem der hoster din side) ikke kunne "håndtere" filer af typen "doc". Så prøv evt. at ringe eller maile til din udbyder, måske du får en mere "korrekt" forklaring.
Avatar billede olebole Juniormester
08. december 2004 - 02:30 #4
<ole>

Ingen problemer i Office2003  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede kscbb Nybegynder
08. december 2004 - 16:51 #5
olebole! Kunne du downloade og læse dokumentet?
Avatar billede olebole Juniormester
08. december 2004 - 21:20 #6
yups - no problemos. Hverken download via IE eller Moz-FF  :)