Avatar billede cupermann Nybegynder
05. december 2004 - 20:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får jeg en Terminal server på min NT

Hej Jeg har en Windows Nt4.0 server Jeg skal bruge den som terminal server / Remote. Hvad skal jeg bruge der til. F.eks. en windows2003server som har Remote server / terminal server og IIS6.0 Hvordan får jeg en IIS som kan køre ASP til en Nt4.0 server?

Håber i kan give mig en stor hjælp.
Avatar billede hojben Novice
06. december 2004 - 02:58 #1
IIS til NT4 > Mener det startede med SP4 men er nu oppe på 6a og den kan du hente her: http://support.microsoft.com/kb/152734

Terminal Servises startede vist først med Windows 2000 så den blir nok svær at hjælpe med :)
Avatar billede cupermann Nybegynder
05. januar 2005 - 15:07 #2
Lukker
Avatar billede alexbp Nybegynder
29. april 2005 - 09:31 #3
Der findes en Windows NT 4.0 TerminalServer version - den kan du logge på remote via en WTS-klient, ganske som man logger på en Windows 2000/2003 Server med WTS installeret.