Avatar billede qeed Nybegynder
05. december 2004 - 19:19 Der er 2 kommentarer

Problem med Router

Hejsa, jeg har lige købt en jensen router til min tele2 adsl forbindelse, og nettet virker også delvist som det skal, der forekommer bare pause hvor det hele står stille engang i mellem. Og messenger kan heller ikke bibeholdes online det logger af og på med mellemrum. Har læst mig frem til i manualen til routeren at den kun tilkobler når der er behov for det, og jeg går derfor ud fra det derfor der kommmer disse pause.
Er det ikke meningen en router skal bibeholde opkoblinger konstant... Hva gør jeg for at løse proplemet

Philip
Avatar billede qeed Nybegynder
05. december 2004 - 19:21 #1
kører med dynamisk ip under router instillinger
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. december 2004 - 19:29 #2
Jeg har et tilsvarende problem med min linksys AG041 router. Den skal genstartes jævnligt. Jeg har meldt dette til producenter og vil opgradere firmwaren når der kommer en nyere version.

Prøv at kontrollere producentens hjemmeside, og upgrader firmware hvis der ligger noget nyere