Avatar billede pjotriljitsj Nybegynder
05. december 2004 - 18:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

opdatering af office avises pga mgl rettigheder mm!

Jeg forsøger at opdatere min office 2003, men får en meddelelse på windows update:

"Du har ikke administrative rettigheder til denne computer.
Der er et netværksproblem, og det undersøgelseskatalog, der bruges af webstedet Office Update, kunne ikke hentes. Gå tilbage til hjemmesiden for overførsler, og prøv at køre undersøgelsesprocessen igen.

Windows Installer-rettelsesfiler (.MSP-filer) fra tidligere anvendte Office-opdateringer mangler det skjulte bibliotek \Windows\Installer på din computer. MSP-filer gemmes på din computer efter fuldførelsen af opdateringsinstallationen, fordi de skal bruges til reference ved fremtidige opdateringer. Hvis filerne mangler, kan du ikke anvende Office-opdateringer. Som en følge heraf vil du måske heller ikke kunne afinstallere Office-produkter. Kontakt Microsoft Teknisk support for at få hjælp.

Du har installeret Office-opdateringer tidligere og derefter opgraderet fra Windows Installer version 1.0 til Windows Installer version 1.1. Yderligere oplysninger finder du i KB-artiklen Windows Installer May Prompt for Install Source if Unavailable. "

Jeg tror at det er et problem med at jeg ikke har administrative rettigheder, for jeg kan heller ikke opdatere min norton antivirus med liveupdat af samme grund.
DER ER BARE DET, at jeg ER logget på som administrator, så hvorfor virker det ikke?
Avatar billede pjotriljitsj Nybegynder
30. december 2004 - 01:04 #1
Jeg har selv løst det og lukker spørgsmålet.
Avatar billede pjotriljitsj Nybegynder
30. december 2004 - 17:58 #2
så det er nu lukket.