Avatar billede kenneth-kjaer Nybegynder
05. december 2004 - 16:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke komme på nettet ?

Hej derude...
Jeg har ADSL fra TDC, men jeg kan ikke komme på nettet med min faste maskine, den kommer med en fejlmeddelse Begrænset eller ingen forbindelse, er der en som har tid til at hjælpe mig..
Avatar billede kenneth-kjaer Nybegynder
05. december 2004 - 16:58 #1
Når jeg forsøger at rep. lanfobindelsen  kommer den med melding om fornyelse af ip adressen
Avatar billede peet-49 Novice
05. december 2004 - 17:01 #2
Gå i enhedshåndtering-fjern netkortet og genstart.
Avatar billede kenneth-kjaer Nybegynder
05. december 2004 - 17:05 #3
Det har jeg forsøgt, men det er det samme igen..
Avatar billede peet-49 Novice
05. december 2004 - 17:17 #4
Kontrolpanel-internetforindstillinger-forbindelser, der skal der være prik i: ring aldrig til en forbindelse.
Avatar billede kenneth-kjaer Nybegynder
05. december 2004 - 17:22 #5
Tak der er prik i: Ring aldrig, når jeg ser på min status for lan forbindelsen er der en gul trekant med et udråbstegn i, der står at den har sendt 55 og modtaget 0,
Avatar billede peet-49 Novice
05. december 2004 - 17:35 #6
Har du tjekket for spyware/virus?
Avatar billede kenneth-kjaer Nybegynder
05. december 2004 - 17:40 #7
Ja jeg har ad aware og norton, samt spywreblarster, og der var en del snavs på mskinen, men det er væk nu, jeg kan stadig ikke få forbindelsen til nettet, hvordan kan man se om netkortet er defekt ?
Avatar billede kenneth-kjaer Nybegynder
05. december 2004 - 19:46 #8
jeg har slettet SP2 så nu virker det igen, jeg lukker spørgsmålet med dette svar
Avatar billede telkamf Nybegynder
12. december 2004 - 13:12 #9
Har det samme problem, har dog ikke SP2.. Har prøvet det meste nye drivere, geninstallation af netkort osv. Den sender kun pakker men modtager ingen, internettet virker på min bærbar men ikke på den faste