Avatar billede _hj_ Nybegynder
05. december 2004 - 16:18 Der er 2 kommentarer

Driver til netkort

Jeg har geninstalleret Windows XP, men XP vil ikke genkende mit netkort. Hvor downloader jeg driveren til netkortet? Det er et ”Intel Pro /1000 CT”
Avatar billede levich Nybegynder
05. december 2004 - 16:29 #1
05. december 2004 - 16:30 #2
Du skal omkring leverandøren af den maskine, eller prøve standard til Pro /1000 serien fra Intel.
http://support.intel.com/support/network/sb/cs-006120-prd38.htm

Jeg har sakset dette hos Intel.

Intel® PRO/1000 CT Network Connection
Where can I get support and information about the Intel® PRO/1000 CT Network Connection?

The Intel® PRO/1000 CT Network Connection is not sold directly by Intel. It is only sold by original equipment manufacturers and is typically integrated into the computer system. For support, software drivers and warranty concerns, please contact the vendor from which you purchased the computer containing the Intel® PRO/1000 CT Network Connection.

If you cannot obtain drivers from your computer vendor, you can try the drivers for the Intel® PRO/1000 adapter family. These drivers should work. However, if the original computer vendor added any additional features, you might not have access to them when using the Intel drivers