Avatar billede fab Nybegynder
14. marts 2001 - 20:05 Der er 14 kommentarer

Php programmør søges

Vi søger en php programmør til fantastiske spændende udviklingsprojekt. Fuldtid eller deltid, helst med bopæl i København - men det kan også lade sig gøre at fjernarbejde. Lønnen er god (for den er sat efter dine kvalifikationer) og der følger bærbar og mobil med i fuldtidsstillingen. Firmaet har overlevet første bølge af dotcom hysteri og har manifesteret sig som en af de bedste leverandører af underholdningsprodukter til internet herhjemme. Svar på denne, hvis du er interesseret, eller skriv til frederik@dipcard.com .
Avatar billede netsrac Praktikant
14. marts 2001 - 20:31 #1
Kunne i bruge en asp programmør så var jeg klar :-)
Avatar billede cybermike Nybegynder
14. marts 2001 - 22:14 #2
Kunne i bruge en perl programm så var jeg klar :-)
Avatar billede cybermike Nybegynder
14. marts 2001 - 22:17 #3
sorry kunne ikke lade være.

Serious mode on

Jeg har erfaring med serverside programmering til interaktive hjemmesider, samt en masse intresante programmerings sprog: Perl,pascal,c,javascript,delphi og andre små-sprog.
Avatar billede delwin Nybegynder
16. marts 2001 - 15:30 #4
Jeg kunne godt tænke mig lidt mere info om stillingen.. evt. per e-mail: morten@integer.dk
Avatar billede casc Nybegynder
26. marts 2001 - 12:34 #5
Hej med jer.
Det lyder rigtigt interessant.
Jeg har skrevet php i et års tid, og er i øjeblikket igang med at skrive på en e-shop.
Jeg kunne godt tænke mig lidt mere info på stillingen, så venligst mail mig på c_schou@stofanet.dk og/eller se hjemmeside:
http://padowan.dexel.dk/wap3a/casc
Avatar billede okay Nybegynder
31. marts 2001 - 09:47 #6
??????????
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2001 - 03:02 #7
casc> Fatal error: Unable to open C:\\Inetpub\\ftproot\\wap3a\\public_html\\casc\\php.php in Unknown on line 0 på http://padowan.dexel.dk/wap3a/casc/php.php
Avatar billede fab Nybegynder
26. april 2001 - 08:08 #8
sorry, guys, jeg blev bedt om at lukke sprøgsmålet af en Eksperten Robot...
Avatar billede barefoot Nybegynder
28. maj 2001 - 17:36 #9
Øhm der er ikke nogen experten robotter.
Hvad mener du?
Og hvorfor?
Avatar billede jakoba Nybegynder
12. juni 2001 - 14:19 #10
barefoot> Jo der er eksperten robotter.
Den han snakker om er den der sender et brev ca en måned efter et spørgsmål er oprettet for at prikke til folk om ikke de har fået et svar og skulle lukke.
fab> Det er helt ok bare at ignorere robotten og fortsætte.

mvh JakobA
Avatar billede barefoot Nybegynder
12. juni 2001 - 15:00 #11
hmm, den robot kendte jeg ikke...
Egentlig smart nok...

Men spørgsmålet er da stadig aktivt....
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2002 - 09:31 #12
jamen dog en gammel fætter...

Lukker du?
Avatar billede Six Nybegynder
10. april 2004 - 04:48 #13
måske der skal lukkes ? :D
Avatar billede vallemanden Nybegynder
22. september 2004 - 07:16 #14
måske der skal lukkes