Avatar billede edvardj Novice
04. december 2004 - 22:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Æder alt min hukommelse

har har opdaget jeg har fået en fil som er pakket
den hedder PATHNAME.EXE og somsagt den æder alt min hukommelse så min pc bliver monster sløv
den ligger i C:windows\system32 men jeg kan ikke slette den da der står den er i brug hvad kan jeg gøre ??????
Avatar billede arlet Juniormester
04. december 2004 - 22:38 #1
Find filen nedeunder med dette program og filen bliver helt sikkert slettet, evt efter genstart:
http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm#dr.delete
Avatar billede kobbernagel Nybegynder
04. december 2004 - 22:39 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. december 2004 - 23:14 #3
ctrl+alt+del - find proces og afslut - gå til C:windows\system32 og slet den
Avatar billede edvardj Novice
05. december 2004 - 16:55 #4
det som kobbernagel skriver virker ikke selvom jeg har fuld opdatering på min norton antivirus 2005 og det som john stigers skriver vil den ikke acceptere
Avatar billede arlet Juniormester
05. december 2004 - 16:57 #5
Hvad med at få den slettet med dr.delete.

Hvorfor gøre det sværere end det er??
Avatar billede edvardj Novice
05. december 2004 - 20:18 #6
jeg ved jo ikke hvor de ligger Arlet ??  jeg skal vel finde dem i en mappe eller noget og somsagt de dukker altså op igen
Avatar billede arlet Juniormester
05. december 2004 - 20:30 #7
C:windows\system32\PATHNAME.EXE

ellers gå i søg og søg på : PATHNAME.EXE
så viser den dig stien til den