Avatar billede naxos Nybegynder
14. marts 2001 - 18:35 Der er 4 kommentarer

Fejl ved udpakning af filer

Jeg har et problem når jeg i win 2000 skal pakke filer ud. Jeg får CRC fejl. Jeg har prøvet at geninstallere pakkeprog, men det hjælper ikke, hvad kan der være galt, den skriver noget lign

CRC(hdgx 8977) should be (hsbx62)
(opdigtede tal)

hvad er der galt???????
Avatar billede devia Nybegynder
14. marts 2001 - 18:38 #1
Der er fejl i filen du forsøger at pakke ud. Hent den igen, hvis den er hentet fra Internet.
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
14. marts 2001 - 19:02 #2
prøv at reparere filen med WinRAR ( www.rarsoft.com )
Avatar billede makse Nybegynder
14. marts 2001 - 19:06 #3
Hvad type er filerne?
Hvor har du hentet dem?
Avatar billede billeschou Nybegynder
16. marts 2001 - 10:53 #4
Drejer det sig om en enkelt fil eller er det et generelt problem? Hvis det er det første, ville jeg gøre som devia foreslår, da man ikke kan gøre noget ved en CRC fejl.