Avatar billede lkmdk Nybegynder
03. december 2004 - 23:02 Der er 5 kommentarer

Tagwall/gæstebog

En enkel tagwall/gæstebog.... UDEN BANNER!.....selvfølig gratis...... er ny herinde så håber ik i er for hårde :p

ps. det må gerne være andet end java men også gerne :O
Avatar billede 20 Nybegynder
03. december 2004 - 23:03 #2
en simpel tagwall som kører over myqsl
Avatar billede lkmdk Nybegynder
03. december 2004 - 23:05 #3
jeg er os helt noob....se min side latz.1go.dk / bør kun ses med ie
Avatar billede 20 Nybegynder
03. december 2004 - 23:10 #4
Hehe, altid en begyndelse.
Avatar billede roenving Novice
05. december 2004 - 09:26 #5
Tagwalls og gæstebøger skal nødvendigvis bruge en database på en server, så javascript er principielt udelukket (medmindre du bruger Jscript til at kode Active Server Pages, asp !-)

-- de mange gratis tagwalls og gæstebøger, du kan finde på nettet, skal selvfølgelig have et eksistens-grundlag, så derfor har mange af dem sponsor-links eller reklamer, men du kan godt finde nogen uden alt for meget lir ...

-- hvis du tager en google-søgning efter free guestbook/tagwall vil du sagtens kunne finde en, som du kan bruge !o]

PS. Programmeringssproget/-arkitekturen Java har stort set kun 4 ting tilfælles med java script: j - a - v - a ...
(og så en syntaks-mæssigt fælles forfader: C/C++ !-)