Avatar billede salamander Nybegynder
14. marts 2001 - 18:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ASUS A7V vil ikke finde Lydkort!

Jeg har lige opdaget at efter jeg satte en ny køler til mit graffikkort i, har mit lydkort ikke ville virke... Stikket til den nye køler var af et større format en det der var på mit Geforce 2 GTS (ASUS) så jeg satte det i en ledigt strøm stik ved siden af stikket til min køler til procesoren. Nu virker lydkortet ikke. Første gang jeg startede den efter at have sat den ny køler i sagde den også noget med bios... Men hvad gør jeg?
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
14. marts 2001 - 18:29 #1
for 0 point kan jeg ikke hjælpe dig...
Avatar billede salamander Nybegynder
14. marts 2001 - 18:33 #2
hvad! Meget undskyld! Jeg opretter et spørgsmål mere så!
Avatar billede devia Nybegynder
14. marts 2001 - 18:42 #3
Husk at lukke dette så.
Avatar billede kurtj Nybegynder
14. marts 2001 - 18:43 #4
Hmm, hvis du har sat stikket i f_fan er det rigtigt nok, tror du skal prøve at checke samtlige stik efter. Tag kort ud og sæt dem igen. Muligvis har du ramt noget da du har haft grafikkortet ude.
Avatar billede salamander Nybegynder
19. marts 2001 - 22:12 #5
UPS!