Avatar billede data2k.dk Nybegynder
02. december 2004 - 21:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hijack og måske vira også

efter indstallationen af mit windowsxp er min pc gået helt amok med en hel hær af spyware og måske også virus.. har avast indstalleret og den finder og nogen ting men den kan ikke fjerne dem.. og kan den vender de tilbage igen under samme navn og samme folder..

spyware har jeg prøvet at fjerne med spydoctor og fik fjernet meget af det, men der er stadig en del tilbage! under msconfig kan jeg se at nogen programmer/spyware jeg har deaktiveret altid bliver aktiveret igen efter genstart!

hvordan slipper jeg af med alt dette? min pc har det ikke for sundt med det hehe
Avatar billede data2k.dk Nybegynder
02. december 2004 - 21:31 #1
forresten.. lader jeg min pc stå tændt over længere tid så virker mit internet, explorer, outlook og mange andre ting ikke før jeg genstarter
Avatar billede data2k.dk Nybegynder
02. december 2004 - 21:36 #2
hmm.. min pc genstarter og af sig selv nu! efter et par min! det er da et problem!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. december 2004 - 07:40 #3
Har du SP1/SP2 opdateret mm. vha WindowsUpdate ?
www.windowsupdate.microsoft.com
[1Klik.dk: Ubeskyttede pc’er holder i 20 minutter]:
http://1klik.dk/news_1klik/nyhed_32992.html
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. december 2004 - 07:41 #4
Sådan hedder den direkte:
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp
(Det er tidligt morgen...
Avatar billede data2k.dk Nybegynder
05. december 2004 - 15:24 #5
problemet er løst.. der var både virus og spyware som irriterede.. jeg har de seneste updateringer indstalleret: )