Avatar billede stroke1 Nybegynder
02. december 2004 - 16:15 Der er 3 kommentarer

billede med runde hjørner

Hej.
Jeg har et billede jeg skal ha runde hjørner på.
Hvordan er det man gør det ??
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. december 2004 - 16:19 #1
Avatar billede stroke1 Nybegynder
02. december 2004 - 16:30 #2
Under Tet (tekst-tool) er der rounded rectangel, alle de muligheder der er vektor. og skal behandles under kurver (engelsk=paths), det er ret nemt efter lidt øvelse.
Har fundet denne forklaring ! men hvor finder jeg denne "klikker man på den runde stiplede cirkel under kurver (paths)" ????

"Man laver en rounded rectangel, bemærk at hjørneradius kan vælges oppe under titellinien... når den så er lavet klikker man på den runde stiplede cirkel under kurver (paths), som nu bliver en markering på det layers der er aktivt, nu kan du kopiere (det markerede) eller fylde/stroke/gradient osv. der afsluttes så med CTRL+D der ophæver markeringen på layeret."
Avatar billede stroke1 Nybegynder
02. december 2004 - 16:35 #3
jeg har photoshop 6.0