Avatar billede Slettet bruger
02. december 2004 - 15:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

sattelit telefoner i alm lomme størelse

hvem sælger sattelit telefoner med gsm indbygget samt til sat

jeg ved sonofon har abb der kan bruges til den
Avatar billede coltmania Nybegynder
03. december 2004 - 10:49 #1
Jeg er ikke sikker på, at der findes en sådan telefon.
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2004 - 22:49 #2
fandt ud at de hedder iridium telefoner men det koster en jetjager i minuttet 50kr
Avatar billede coltmania Nybegynder
14. december 2004 - 09:50 #3
Iridium telefoner kan ikke køre på gsm nettet og koster "kun" 5-6 kr. i minuttet.

P.S. jeg arbejder et sted der selv har udviklet og producere Iridium telefoner, godt nok til maritim brug.