Avatar billede startex Nybegynder
02. december 2004 - 01:30 Der er 2 kommentarer

n00b her igen! ;D

Så har jeg endnu et dumt spørgsmål! ;D

Jeg vil gerne have nogle flere ram til min computer.. Har en ram klods eller hvad man kalder det, som hedder ValueRAM 133 x 64C3/256.. Er der nogle andre ram der er bedre end dem der jeg har i nu? Og som passer?=S Har INTET forstand på ram! =S *g*..
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
02. december 2004 - 08:17 #1
det erlidt nemmere at sige hvis du skriver hvilket bundkort og hvilken cpu du har i
men i udgangspunktet vil jeg sige, at din value ram er noget af det bedste der findes (regner med at den er fra kingston).
du kan sagtens købe en til i den blå avis (fra ny findes de stort set ikke mere, og har kun set dem koste op imod 1000 kr).
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
02. december 2004 - 08:21 #2
se fx i den blå avis: Ram, 256 kingston ram, DDR 133
klart kan det ikke både være ddr og 133, men hvis det er 133 skulle det passe sammen med din.
der er flere 133 sd ram til 250 kr
det er muligt at du også kan sætte 512 i, men det ville jeg ikke løbe an på med mindre at dit bundkort er et af de sidste af den generation med sd-ram slot