Avatar billede the_chozen_0ne Nybegynder
01. december 2004 - 21:10 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Valg af mobiltelefon?

Ey! :)

Jeg tænkte på om jeg kunne få lidt assistance mht. mit fremtidige køb af mobiltelefon, det er jo ved at være jul, så der skal jo shoppes :).. Mit spørgsmål går ud på hvilken mobil jeg bør vælge, når jeg har disse kriterier:

Megapixel telefon
evt. mp3-afspiller men hellere ingen og billigere pris..
Fedt design
og helst uden alt det der internetlir, da jeg føler det giver en unødvendig prisstigning eftersom jeg aldrig ville bruge det :).

Så det er så her, jeg ydmygt beder om jeres hjælp, på forhånd tak, og glædelig jul til alle.

bedste hilsner
The ChoZeN 0ne
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
01. december 2004 - 21:37 #1
hmm nokia 6230 kan varmt anbefales...

design mæssig syntes jeg at det er en af de fedeste der pt er på markedet, men nok også fordi at jeg er den store tilbeder af nokia...

ud over det er der det du søger, internet er der i hvis det er, men det er ikk det der er brugt mest tid på at lave, derudover er kameraet og mp3 afspilleren kanone, har pt ikke haft problemer med det, og bruger det en del, da jeg har meget transport, så det er lækkert.

tjek eventuelt en pris her

http://www.mobilpriser.dk/index.php?page=103&form=1&priceinterval=-1&producer=2&product=70&abonnement=-1
Avatar billede the_chozen_0ne Nybegynder
01. december 2004 - 21:41 #2
jo tak, og det er megapixel? altså ligesom et digitalkamera?
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
01. december 2004 - 22:20 #3
puha det var en af de svære.. mener at kameraet er omkring en mega pixel, men er ikke sikkert.. men ved bare at det er fed kvalitet
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
01. december 2004 - 22:20 #4
er der ellers andre mærker du er lune på
Avatar billede bleze Nybegynder
01. december 2004 - 23:18 #5
sonyericsson s701
Avatar billede the_chozen_0ne Nybegynder
02. december 2004 - 15:55 #6
kunne være meget dejligt at få be-/afkræftet hvorvidt det er megapixel ;), har ikke lige haft held til selv at finde ud af det
Avatar billede the_chozen_0ne Nybegynder
02. december 2004 - 17:02 #7
hvad med en 7610? nogle der har kendskab til denne?
Avatar billede bleze Nybegynder
02. december 2004 - 21:15 #8
nokia.. adddddd :)
Avatar billede the_chozen_0ne Nybegynder
02. december 2004 - 22:30 #9
hehe, den der sonyericsson s700i ser også dejlig ud..

valget står pt. mellem følgende modeller:

Nokia 6230
Nokia 7610
sonyericsson s700i

nogle for og imod ville være værdsat ;)
Avatar billede the_chozen_0ne Nybegynder
02. december 2004 - 22:32 #10
okay sony ericsson s700 er pt ude pga. den enormt høje pris :/
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
02. december 2004 - 23:33 #11
hmm jeg ved kun at jeg har fået at vide det er et mega pixel.. men kan ikke rigtig findse det igen..

http://www.nokia.dk/phones/6230/features.php her er lidt at bruge hvis det er.. tænker du på størrelsen er nokia 7610 en del mere klodset end en nokia 6230, stod nemlig også i dette valg, men valgte 6230, og har ikke fortrudt det..
Avatar billede the_chozen_0ne Nybegynder
03. december 2004 - 15:21 #12
takker
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
03. december 2004 - 17:23 #13
det var så lidt.. det er en fed telefon, der er til at have med at gøre.. tjek eventuelt www.mobildebat.dk der kan du søge efter 6230, hvor der er en del tråde, hvor den diskuteres.. :)
Avatar billede the_chozen_0ne Nybegynder
04. december 2004 - 08:49 #14
har jeg allerede, der lader dog til at have været nogle problemer med den, men da jeg kender en 6-7 stykker, som ikke har oplevet problemer med den, vælger jeg stadig at købe den, så kan man jo altid få lidt support derfra :)

Men skam tak for hjælpen, og have en god jul og et godt nytår ;)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
04. december 2004 - 12:05 #15
lige over...

jeg har også haft lidt problemer, men det var pga af at den skulle have opdateret softwaren, men det virker nu
Avatar billede whpsnp Nybegynder
15. december 2004 - 08:30 #16
Nokia 6230 har VGA kamera - dvs. at opløsningen er 640 * 480. Den tager udmærkede billeder. Jeg har den selv, og der har ikke været nogen problemer med den. Bare pas på med coveret bagpå når du skal have det af. Kender en der ødelagde det for di hun ikke kunne få det af. Har også set en tråd på mobildebat.dk med en der havde samme problem...
Avatar billede the_chozen_0ne Nybegynder
15. december 2004 - 16:09 #17
tak for hjælpen :) pt. er jeg splittet mellem SE K700i og Nokia 6230 :D
Avatar billede whpsnp Nybegynder
15. december 2004 - 17:15 #18
Så vil jeg da lige minde dig om at n6230 har hukommelseskort, mens SE K700i "kun" har en fast hukommelse på 41 MB :P
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
15. december 2004 - 17:44 #19
og lige meget hvad, kan du altid udvide det mmc kort der skal i en n6230, der er en der har 1 gb kort i..
Avatar billede the_chozen_0ne Nybegynder
17. december 2004 - 19:42 #20
tarker :).. ja men SE k700i er så blæret :D.. hehe .. men jo må nok holde mig til n6230.. tak for supporten :)