Avatar billede frozer Nybegynder
01. december 2004 - 20:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ven har mistet internet!

Hej jeg har en ven som har mistet sit internet. Han kan ikke pinge nogen som helst sider eller noget som helst.
Det mærkelige er dog at han får tildelt en IP og DNS af DHCP'en i hans ejendom. Han kan dog ikke en gang pinge dnssen eller gatewayen.. Jeg får dog svar hvis jeg pinger den dns han får.

Han har Windows XP pro sp1.
Avatar billede thefff Nybegynder
01. december 2004 - 20:59 #1
er det en privat eller offenlig IP ???

FFF
Avatar billede devilinheaven Nybegynder
07. december 2004 - 17:52 #2
computeren er vel blevet træt af internet  eller også brugte han det så meget at det ikke kunne klare presset... beklager men det er sådan det hele hænger sammen
Avatar billede frozer Nybegynder
07. december 2004 - 18:48 #3
Problem løst selv.