Avatar billede zaily Nybegynder
01. december 2004 - 19:41 Der er 4 kommentarer

Port nr. skifter sig selv

Jeg har opstillet en server i Counter Strike over internettet, og sætter selv port nr. til 27015. Men problemet er at når andre joiner serveren, er port nr. altid noget andet, f.eks kan det være 10701.

Og ja, jeg har CyberCity:D
Avatar billede hmortensen Nybegynder
01. december 2004 - 19:51 #1
Hvad er problemet ?

Den port som du snakker om er vel client porten
Avatar billede zaily Nybegynder
01. december 2004 - 20:42 #2
Altså, jeg laver en Dedicated server i Counter Strike, og sætter "UDP Port" til standard 27015.
Nu har jeg altså lavet en server med ip **.**.***.**:27015

Problemet er så at når jeg går ind på www.gametiger.com og finder min server(Søger med servernavnet), så står min ip:Port til f.eks **.**.***.**:10701. Hmm tænker jeg så, hvorfor er den ikke 27015, som jeg selv har sat den til???

Det vil så sige at når jeg skal have mine venner med ind på serveren, kan jeg ikke bare give ip'en 27015, for jeg ved som sagt ikke hvad port nummeret nu har skiftet til.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
01. december 2004 - 20:46 #3
Kan de ikke se din server på port 27015 ?
Avatar billede zaily Nybegynder
01. december 2004 - 21:09 #4
nope, den laver altid porten om til noget andet.

her er et link til min server, som du kan se så længe jeg lader den køre. http://www.gametiger.com/search?address=62.66.169.22:11571