Avatar billede manuel Nybegynder
14. marts 2001 - 15:32 Der er 6 kommentarer

nogle ideer til hvad min side kunne indeholde

min side eller portal www.alphaomega.subnet.dk skulle gerne havde mere at byde på har i nogle ideer hvad der kunne ligge på den af links og andre sektioner...

mvh manuel

ps gerne kreative indslag
Avatar billede disky Nybegynder
14. marts 2001 - 15:34 #1
ja hvad med det \'banner\' som subnet kræver du har på siden.

din side minder en del om http://www.sol.dk/links/
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
14. marts 2001 - 19:03 #2
Søgemaskine!!! Så absolut en søgemaskine - ikke Jubii, Yahoo eller en anden, som du sætter ind - som søger i en database, du selv laver - ellers kan folk jo lige så godt gå til Jubii eller Yahoo...

Men altså - ingen portal uden søgemaskine!
Avatar billede elisabeth Nybegynder
15. marts 2001 - 02:01 #3
Hej manuel
Det er en kanon portal du har lavet, men de kommecielle portaler har de samme tjenester som du har og derfor har jeg svært ved at se din målgruppe. Har du selv gjort dig nogle overvejelser om hvilken målgruppe du targeter? Jeg tror ikke på at private portaler har en funktion uden de er til en meget specifik målgruppe. Fede målgrupper kunne være; surfere, Skatere eller andre grupper, hvor deres sport er en livsstil alt efter hvad der interessere dig f.eks programmører. hvis du finder din målgruppe vil portalens mulige tjenester komme af sig selv. Du kan være heldig og få en kultportal op og stå? Håber du kunne bruge dette til noget og god arbejdslyst
mvh Elisabeth
Avatar billede manuel Nybegynder
16. marts 2001 - 17:52 #4
Tak Elisabeth det vil jeg tage op til overvejelse
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
05. maj 2001 - 00:02 #5
Luk lige spm. ved selv at svare og acceptere..
Avatar billede chris2k Nybegynder
10. juni 2001 - 18:15 #6
Du mangler som sagt et koncept. Men du har startet det op. Der er hellerikke seriøsitet i det. Du er nødt til at investerer i det, hvis det skal blive til noget.

Kontakt mig hvis du evt. er interresseret i et partnerskab. Jeg har resourcerne.

Christian Rytter
Chris@ac-ware.com